Gjest Rettpåsak Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Hei. I løpet av den siste tiden så har Europark trukket flere summer fra kontoen min. Tilsammen utgjør summene langt over 1000kr. Har selvfølgelig sperra kortet nå og skal be banken om å kjøre en sak mot Europark angående dette. Har også kontakta Europark, men de blånekter for dette enda kontoutskriften viser at det er de som har trukket. Noen her som har vært i en liknende situasjon, eventuelt hvordan endte det?
Glitnir Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Skjønner ikke helt hva du mener. Enten har pengene gått til Europark, eller så har de ikke det. Hva er det de nekter på? Og har du sendt et formelt klagebrev til dem? Det er forøvrig ikke Europark som rent faktisk trekker pengene da, men banken, på bakgrunn av alt fra kortbelastning til girobetaling.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Lurer på hva det er som har skjedd her jeg... kan det være identitetstyveri, at en eller annen julenisse kjører rundt og bruker identiteten din? Er det noen flere transaksjoner du ikke kjenner igjen på kontoen?
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Har du betalt parkeringsavgift med kort på en Europark plass?
Gjest Rettpåsak Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Lurer på hva det er som har skjedd her jeg... kan det være identitetstyveri, at en eller annen julenisse kjører rundt og bruker identiteten din? Er det noen flere transaksjoner du ikke kjenner igjen på kontoen? Europark er den eneste ukjente transaksjonen på kontoen min. Har ikke blitt frastjålet mitt gamle kort. Det er mulig at noen har "skimma" kortet mitt ved hjelp av chipen på Visa kortet, men det blir bare spekulasjoner.. Betalte en regning til Europark i fjor sommer, men siden det så har jeg ikke hatt noe kontakt med de (har ikke bil).
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 kom på denne tråden da jeg leste denne artikkelen nettopp.. http://www.aftenposten.no/pengenedine/article3620243.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå