Jumpforjoy Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg fikk en parfyme i julegave (lovlig seint ute, ja), som er kjøpt i taxfree'n på Kastrup. Noen som veit om jeg kan få bytta den i et parfymeri her i Norge? Er det eventuelt mulig å bytte på en annen taxfree?
Shade Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Det er vel strengt tatt ikke en kjede som driver alle taxfributikkene så jeg kan ikke tenke meg at du får byttet den. Det blir litt som at jeg skulle kjøpt noe på Rema for å så prøve å bytte det hos Spar. Du må nok bare leve med den parfymen eller ev. gi den videre til noen som liker den
aluminium Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Finner du en butikk som har samme parfyme, så kan de kanskje bytte den, om du er heldig. Jeg har gjort det selv med et headset som ikke var det jeg skulle ha.
Christiane_W Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Enkelt og greit: Spør i ditt lokale parfymeri, ikke si noe om hvor den er kjøpt, bare at det var en gave og du liker den ikke og håper du får bytte i noe annet. Jeg har fått byttet en krem kjøpt på taxfree en gang, Esthetique sa nei, Parfymelle sa nei, men på Skin Tonic fikk jeg bytta. Tror det avhenger litt av både kjedens policy og ikke minst den du møter i butikken. Vær forberedt på at de sier nei, ta et ja som en bonus:-)
Jumpforjoy Skrevet 22. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2010 Jeg tok fram esken nå, og ser at jeg hadde helt glemt at emballasjen/esken har julemotiv (som faktisk lyser av alle ting!). Så det er jo ganske så avslørende hvor lenge jeg har hatt den liggende, og derfor ikke er ute innen rimelig tid med å bytte en gave. For de fleste butikker opererer vel med at om man skal bytte noe, så må det skje ganske kjapt etter kjøpet? Uansett, takk for tips. Jeg får se om jeg kanskje kan finne noen å gi den til, det er antagelig beste alternativ. I alle fall det minst trøblete. ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå