Gjest Bianca26 Skrevet 25. april 2010 #41 Skrevet 25. april 2010 skjønner ikke hva problemet er. Man sier jo faktisk ikke til en person at hun er for pen til å være forlover eller en annen at hun er forlover fordi hun ikke er så pen. Syntes TS kan gjøre det hun vil. Dette er hennes dag, og hvis det føles riktig med begge forlovere er det ett fett. Selv om hun ikke sier det, så tror jeg venninna hadde skjønt det da. Hun hadde iallefall sikkert bergynt å lure om bruden valgte en forlover hun ikke kjente så godt istedet for å velge bestevenninna. Jeg hadde iallefall begynt å lure. Og her kommer igjen det der det er hennes dag hun må få lov å gjøre som hun vil. Ikke enig. Hun er ikke dronningen over univeset bare fordi det er bryllupsdagen hennes.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #42 Skrevet 25. april 2010 Men å basere valget kun på utseende blir umoralsk, mener jeg. Hvorfor er det umoralsk? Hun kommer vel ikke til å si noe om det til den hun velger. Gud så mye skinnhellige folk det er her...
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #43 Skrevet 25. april 2010 Og her kommer igjen det der det er hennes dag hun må få lov å gjøre som hun vil. Ikke enig. Hun er ikke dronningen over univeset bare fordi det er bryllupsdagen hennes. Det å velge forlover er da en høyst personlig sak og noe ingen andre har noe med.
Gjest Bianca26 Skrevet 25. april 2010 #44 Skrevet 25. april 2010 Hvorfor er det umoralsk? Hun kommer vel ikke til å si noe om det til den hun velger. Gud så mye skinnhellige folk det er her... Nei men som sagt, Tror bestevenninna hadde begynt å lure på grunnen om bruden valgte en forlover hun ikke kjente like godt. Kan jo hende bruden hadde vært veldig dårlig på å sjule motivet og hun som skulle være forlover skjønte hvorfor hun ble valgt som forlover. Og som sagt tidligere. Bruden blir nesten alltid penest uansett. Det skjer noe med kvinner så snart de blir pynta og får på seg brudekjole. Hun får mest oppmerksomhet uansett.
Gjest Bianca26 Skrevet 25. april 2010 #45 Skrevet 25. april 2010 Det å velge forlover er da en høyst personlig sak og noe ingen andre har noe med. Jo men det er ikke akseptabelt å behandle folk som dritt pga utseendet. Og velger hun forlover med det motivet er ikke hun voksen nok i hodet til å gifte seg. Hu burde skamme seg burde hun
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #46 Skrevet 25. april 2010 Jo men det er ikke akseptabelt å behandle folk som dritt pga utseendet. Og velger hun forlover med det motivet er ikke hun voksen nok i hodet til å gifte seg. Hu burde skamme seg burde hun Behandle som dritt? Jeg har flere venninner jeg ikke har vært forlover til uten at jeg vet grunnen til det, men det kunne da aldri falt meg inn å føle at de behandlet meg som dritt av den grunn! Jeg vet jo ikke grunnen til valget. Og det at hun er usikker på seg selv gjør henne ikke til en som behandler andre som dritt.
Gjest Bianca26 Skrevet 25. april 2010 #47 Skrevet 25. april 2010 Behandle som dritt? Jeg har flere venninner jeg ikke har vært forlover til uten at jeg vet grunnen til det, men det kunne da aldri falt meg inn å føle at de behandlet meg som dritt av den grunn! Jeg vet jo ikke grunnen til valget. Og det at hun er usikker på seg selv gjør henne ikke til en som behandler andre som dritt. Jeg mener hun behandler forloveren som dritt fordi hun gir henne jobben fordi hun er stygg.
Gjest Huffsa Skrevet 25. april 2010 #48 Skrevet 25. april 2010 Og her kommer igjen det der det er hennes dag hun må få lov å gjøre som hun vil. Ikke enig. Hun er ikke dronningen over univeset bare fordi det er bryllupsdagen hennes. Det er HENNES og MANNENS dag. Ikke forloverens, ikke gjestene, ikke din. I et bryllup er det bruden og mannens dag, og da er det meningen at man skal føle seg som en dronning.
Gjest Bianca26 Skrevet 25. april 2010 #49 Skrevet 25. april 2010 Behandle som dritt? Jeg har flere venninner jeg ikke har vært forlover til uten at jeg vet grunnen til det, men det kunne da aldri falt meg inn å føle at de behandlet meg som dritt av den grunn! Jeg vet jo ikke grunnen til valget. Og det at hun er usikker på seg selv gjør henne ikke til en som behandler andre som dritt. Folk som er usikre på seg selv har ofte en lei tendens til å rakke ned på andre for å få seg selv til å føle seg bedre..
Gjest Bianca26 Skrevet 25. april 2010 #50 Skrevet 25. april 2010 Det er HENNES og MANNENS dag. Ikke forloverens, ikke gjestene, ikke din. I et bryllup er det bruden og mannens dag, og da er det meningen at man skal føle seg som en dronning. Får du ikke med deg hva jeg skriver?? Bruden blir nesten alltid prinsessa på sin egen dag uansett. Selv om forloveren er penere. Bruden blir penest på bryllupsdagen. Hun blir hovedpersonen uansett fordi hun er den eneste i brudekjole og skiller seg ut. Selv stygge damer blir ofte nyydelige som bruder. Det er faktisk sant. Og mannen. Skulle han bry seg hvem forloveren til bruden er?? Nei. For han syns bruden er den beste uansett. Det er jo tross alt henne han ville ha.
Gjest Bianca26 Skrevet 25. april 2010 #51 Skrevet 25. april 2010 Det er HENNES og MANNENS dag. Ikke forloverens, ikke gjestene, ikke din. I et bryllup er det bruden og mannens dag, og da er det meningen at man skal føle seg som en dronning. Ja hun skal føle seg som en dronning, men ikke lov å være bitch fordet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #52 Skrevet 25. april 2010 Folk som er usikre på seg selv har ofte en lei tendens til å rakke ned på andre for å få seg selv til å føle seg bedre.. Nå får du jaggu gi deg. Hvem er det som rakker ned her? Det er deg!
Gjest Bianca26 Skrevet 25. april 2010 #53 Skrevet 25. april 2010 Nå får du jaggu gi deg. Hvem er det som rakker ned her? Det er deg! Det er du som er slem mot forloveren. Og vet du. Er sikker på at hun også er penere enn deg. Hadde jeg vært henne hadde jeg på pur faen gjort alt for å stjele oppmerksomheten fra deg, så hadde du lært en lekse. Å være bridezilla er ikke ok.
Delilah :-) Skrevet 25. april 2010 #54 Skrevet 25. april 2010 Gjør det du er mest komfortabel med, det er din dag.
LetThemEatCake Skrevet 25. april 2010 #55 Skrevet 25. april 2010 Jag har bara läst huvudinlägget och svarar enbart till TS spörsmål. Folk är ju där för att se DIG gifta dig, inte för att titta på henne! Men om det verkligen plågar dig och om du tror att det kommer att ta mycket fokus på din stora dag så kan du ju välja någon som är lite mindre pen.. Det kan vara hur omoraliskt som helst, men det är faktiskt din stora dag och jag skulle inte bry mig om vad andra tycker. Men jag skulle ju inte heller berätta varför jag inte valde henne. "Varför blev det inte *****?" "Hun er mye penere en meg så jag tog *** som er mindre pen.." Så länge du inte sårar någon så kan du ju göra som du vill. Som sagt: det är DIN dag.
Anjah Skrevet 25. april 2010 #56 Skrevet 25. april 2010 Til TS: Blås i hvem som er den peneste venninnen, og hvem som er den godeste venninnen. Velg heller den jenta du vet vil gjøre den aller beste jobben; den jenta som kan organisere, planlegge og holde aller best orden! Velg den jenta som er mest komfortabel med å snakke i forsamlinger og som forbereder seg. MVH Anjah
Betty Boop Skrevet 25. april 2010 #57 Skrevet 25. april 2010 OMG! Dette minnet meg om en episode jeg så av "Bridezillas" fra USA. Der fikk den ene brudepiken beskjed om å ta av seg hold in-strømpebuksa slik at hun ikke så tynnere ut enn bruden. Jeg er enig med flere her at du må velge den du føler er mest riktig og som vil gjøre en god jobb som forlover. Hun vil være en stor del av dagen din. Jeg har ikke spesielt god selvtillit selv og hadde to forlovere som begge er penere og tynnere enn meg, men følte likevel at det var jeg som var den vakreste på dagen min. I tillegg var jeg veldig stolt av forloverne mine som så ekstra flotte ut denne dagen i kjoler vi hadde vært ute og kjøpt sammen. Det var en stor dag for de også og jeg er veldig glad for å ha delt en sånn opplevelse med mine beste (og ikke peneste) venninner. Lykke til med alt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå