kristian82 Skrevet 22. april 2010 #21 Skrevet 22. april 2010 Ja jeg får kjøpe meg digre platåsko God ide Å du får legge ned forbud mot at forloverene har høye heler.
kaprifolen Skrevet 22. april 2010 #22 Skrevet 22. april 2010 Oi, her har jeg dummet meg ut! En av de vakreste jentene jeg og maaange jeg kjenner vet om, var min forlover. Hun har den peneste i hele bryllupet vårt! Unntatt meg!
Gjest Mahareth Skrevet 22. april 2010 #23 Skrevet 22. april 2010 Ærlig talt skjønner jeg tankegangen din Jeg er heller ikke den vakreste i rommet som regel. Min forlover er kanskje ikke så mye penere enn meg, men hun er mye slankere og høyere. Jeg er trillrund og rekker knapt til haka hennes Men hun er bestevenninna mi, og jeg kunne aldri, aldri hatt noen andre som forlover. Selvfølgelig kunne jeg spurt noen som ikke ser bedre ut enn meg, men det ville føltes veldig feil å ikke ha bestevenninna mi som forlover! Spør den du ønsker å ha som forlover pga vennskap og personlighet, ikke bry deg med hvordan de ser ut.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #24 Skrevet 22. april 2010 Roe meg ned? Det der er bare bullshit ting å bekymre seg over. Det er ingen andre enn bruden selv som bryr seg. Man velger forlover etter hvem som er nærmest. Man velger ikke en forlover fordi man syns personen er stygg. Det er skikkelig slemt gjort og tyder på ekstreeemt lav selvtillit. Det er uansett ikke attraktivt med en brud som har dårlig selvtillit. uansett hvordan hun ser ut hun kan da velge forlover etter akuratt hva HUN vil...
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. april 2010 #25 Skrevet 22. april 2010 Du skal velge forlover utifra personlige egenskaper/vennskaplige egenskaper, ikke utseende. Dette er på alle måter umoralsk, men mest av alt vitner det om dårlig selvbilde. Skjerp deg og begynn å stol på deg selv.
kristian82 Skrevet 22. april 2010 #26 Skrevet 22. april 2010 (endret) Du skal velge forlover utifra personlige egenskaper/vennskaplige egenskaper, ikke utseende. Dette er på alle måter umoralsk, men mest av alt vitner det om dårlig selvbilde. Skjerp deg og begynn å stol på deg selv. Så en person med dårlig selvtillit og selvbilde, hun skal ikke engang på bryllupsdagen sin, få organisere dagen i tråd med hva som passer henne best? Skal være nødt til å velge den ultra pene forloveren og bare "deal whith it?". Dummeste jeg har hørt! Hun skal lissom være nødt til å ta en speedtime hos psykolog for å øke sitt selverd blablabla, og lære seg å tenke annerledes? Nei, TS velg helt selv og gjør det du føler gjør dagen din best. Kun din dag! Du skal uansett be den andre vennina di, så umoralsk er bare tull. Så får du heller jobbe med selvbilde ditt senere, og du er jo klar over at det er litt dumt at du tenker sånn for din egen del. Endret 22. april 2010 av kristian82
The Kitten Skrevet 22. april 2010 #27 Skrevet 22. april 2010 Dette blir for dumt! Kanskje du skal ha bordplassering etter hvor pene gjestene er også da? De styggeste nærmest deg.
kristian82 Skrevet 22. april 2010 #28 Skrevet 22. april 2010 Dette blir for dumt! Kanskje du skal ha bordplassering etter hvor pene gjestene er også da? De styggeste nærmest deg. Stor forskjell på forlover og en gjest.
The Kitten Skrevet 22. april 2010 #29 Skrevet 22. april 2010 Stor forskjell på forlover og en gjest. Ingen skal være penere enn bruden, vet du.
kristian82 Skrevet 22. april 2010 #30 Skrevet 22. april 2010 Ingen skal være penere enn bruden, vet du. Syns bryllupsdagen er en dag bruden kan gjøre som hun vil, i alle fall i henhold til hvem hun vil ha som forlover, uavhengig grunn. Så kan hun heller bruke de andre dagen i året på å bli et rolig, harmonisk, balansert, sentrert menneske med god selvtillit blablabla..osv av den pakka der.
stjernekyss Skrevet 23. april 2010 #32 Skrevet 23. april 2010 Dette blir for dumt! Kanskje du skal ha bordplassering etter hvor pene gjestene er også da? De styggeste nærmest deg. Hallo? Hun skal jo ikke invitere de pene gjestene da!
kristian82 Skrevet 23. april 2010 #33 Skrevet 23. april 2010 Mindre overfladisk vil jeg kalle det. Bunner og grunner i usikkerhet. En usikkerhet Ts bør slippe å utfordre akkurat på bryllupsdagen, om det er det hun vil.
Vera Vinge Skrevet 23. april 2010 #34 Skrevet 23. april 2010 Jeg er til dels enig med kristian82. Om ts er så usikker at hun velger forlover basert på utseende, er det mest synd på henne selv. Om hun tenker så mye på dette at det vil nærmest ødelegge bryllupsdagen hennes, så kanskje hun bare skal velge den mindre pene. Dette er det jo bare hun selv som vil vite om uansett. Men jeg mener jo ikke at det er bra, og det er synd at ts er så usikker på seg selv. Men vi gjør da alle ting som ikke er moralsk høyverdige alltid, og så lenge det ikke går direkte ut over noen, syns jeg det får være folks egen sak hvordan de velger å handle. Men jeg håper jo at dette kan være en vekker om at selvtilliten kan trenge å jobbes med.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. april 2010 #35 Skrevet 23. april 2010 Så en person med dårlig selvtillit og selvbilde, hun skal ikke engang på bryllupsdagen sin, få organisere dagen i tråd med hva som passer henne best? Skal være nødt til å velge den ultra pene forloveren og bare "deal whith it?" Nå putter du ord i munnen min som ikke er sanne, du! Jeg mener at bruden selvfølgelig skal få bestemme selv. Og hun er ikke nødt til å velge den peneste. Men å basere valget kun på utseende blir umoralsk, mener jeg.
Gjest Bianca26 Skrevet 25. april 2010 #36 Skrevet 25. april 2010 (endret) Hvordan skal det gå med meg da? Jeg har valgt to pene jenter som begge er slankere og høyere enn meg Herremin. Brudfen får alltid mest oppmerksomhet uansett. Ut av hva jeg har sett av bruder, så blir de mest plaine og mindre attraktive damer forvandlet til nen prinsesse så snart hun blir pynta til brud. Så det å bli overskygga av en penere forlover er slett ingenting å bekymre seg over. Bruden får sin store dag uansett Vi kvinnfolk er noen merkelige vesen. Aldri hørt om en brudgom som er livredd for at forloveren hans skal være penere enn han liksom Endret 25. april 2010 av Bianca26
Gjest Bianca26 Skrevet 25. april 2010 #37 Skrevet 25. april 2010 Syns bryllupsdagen er en dag bruden kan gjøre som hun vil, i alle fall i henhold til hvem hun vil ha som forlover, uavhengig grunn. Så kan hun heller bruke de andre dagen i året på å bli et rolig, harmonisk, balansert, sentrert menneske med god selvtillit blablabla..osv av den pakka der. jamen selv om en dame skal gifte seg så gir ikke det henne rett til å tråkke på gjestene. Ja det er hennes dag, men hun kan da likevel ta hensyn til andre fordet. Dessuten er det ikke bare hennes dag. Hva med mannen hun skal gifte seg med hvor blir han av under det egotrippgreiene?
Gjest Bianca26 Skrevet 25. april 2010 #38 Skrevet 25. april 2010 Stor forskjell på forlover og en gjest. Hva med den stakkars bestevenninna da som ikke får være forlover? Og hva med den stakkars jenta som lykkelig uvitende skal være forlover og ikke vet at hun er det fordi hun er stygg??? Er bruder fritatt fra å behandle folk pent?
Gjest Huffsa Skrevet 25. april 2010 #39 Skrevet 25. april 2010 Hva med den stakkars bestevenninna da som ikke får være forlover? Og hva med den stakkars jenta som lykkelig uvitende skal være forlover og ikke vet at hun er det fordi hun er stygg??? Er bruder fritatt fra å behandle folk pent? skjønner ikke hva problemet er. Man sier jo faktisk ikke til en person at hun er for pen til å være forlover eller en annen at hun er forlover fordi hun ikke er så pen. Syntes TS kan gjøre det hun vil. Dette er hennes dag, og hvis det føles riktig med begge forlovere er det ett fett.
Trollmamma Skrevet 25. april 2010 #40 Skrevet 25. april 2010 (endret) Jeg skal gifte meg til neste år og har ennå ikke spurt noen om å være forlover. Jeg har en god venninne som jeg har kjent siden barndommen, og vi har opp igjennom årene nevnt sporadisk for hverandre at det hadde vært passende at den ene er forlover for den andre ved evt. giftermål. Vi har ikke laget noen avtale, men hun er nok det mest "opplagte" valget. Nå som planleggingen skal begynne og alt kjennes mer "ekte", begynner jeg å bli i tvil om jeg vil velge henne som forlover. Hun er utrolig pen, langt penere enn jeg er. Selv ser jeg helt gjennomsnittlig ut, har noen kilo for mye og er veldig lav. Hun er veldig vakker, høy og slank. Jeg vet at uansett hvor pyntet jeg er på bryllupsdagen, vil hun se vakrere ut, om hun så møtte opp i striesekk.. Hun skal jo stå ved siden av meg og generelt være mye rundt meg hvis hun blir forlover. Jeg vurderer derfor å velge en annen venninne, som jeg også har mye kontakt med, og som ikke er spesielt pen. Vi er såpass gode venner at jeg tror ikke det virker "rart". Er dette umoralsk?? Jeg ønsker jo bare å unngå å bli overstrålt på min store dag. Min barndomsvenninne har jo fått stråle over meg hele vårt vennskap. Jeg kommer selvsagt ikke å si noe om grunnen til at jeg har valgt x som forlover. Noen andre som har gjort noe lignende?? Du kan jo ikke være særlig opptatt av dette vennskapet når du vurderer å droppe henne som forlover bare fordi hun er penere enn deg. For meg var det naturlig å velge den av mine venninner som ville være best støtte for meg på den store dagen, og som jeg ville dele opplevelsen med. Og hun er mye penere enn meg, men det var jeg som var bruden. Endret 25. april 2010 av Trollmamma
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå