Gjest green tea Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 (endret) http://getabiggerbutt.wordpress.com/ Endret 22. april 2010 av green tea
Leifr Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Siden begynner med å anbefale vekttrening, og har dermed definitivt noe for seg. Damer som trener ordentlig knebøy osv. og har et fornuftig kosthold kan bli sånn som disse: (OK, begge to er olympisk vektløftere på elitenivå og har dermed en del mer medfødt talent enn de fleste, men de samme prinsippene gjelder generelt.)
Gjest green tea Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 jeg har funnet et natur produkt som påstår å kunne gjøre rumpa større som heter maca så jeg vurderer å bestilte det jeg ikke liker er at den også påstår å gjøre bruste større og kan gi mer smarte fulle mens smerter
The Kitten Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Gå for trening GT, ikke piller som lover masse rart.
Gjest green tea Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 du har sikret rett i det med treing men "sont tar jo 100 år ofte" og jeg er lei av en liten rumpe nor resten er medium på meg. så jeg vil gjerne ha raske resultater.
Ego Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Hold deg de rådene du får her, du! Piller ordner ikke opp i slike ting. Er du heldig gjør de rett og slett ikke noe med deg - er du uheldig kan de være direkte skadelige.
Gjest green tea Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 (endret) tomt for de jeg har flu tet det Endret 22. april 2010 av green tea
Gjest green tea Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 Hold deg de rådene du får her, du! Piller ordner ikke opp i slike ting. Er du heldig gjør de rett og slett ikke noe med deg - er du uheldig kan de være direkte skadelige. faktisk så er maca en afrikansk rot grønsak men i gjen så trenger det ikke bety at det ikke kan ha skadelig effekt på noen.
Cho Kon It Skrevet 11. juli 2011 #10 Skrevet 11. juli 2011 Det finnes dessverre ingen raske løsninger. Det kan godt være du klarer å finne en pille som krymper rumpa di, men hva skjer så når du slutter på pillene? Du må uansett trene for å holde kroppen sunn og i form, og da ser ikke jeg helt vitsen med å først proppe i seg piller som du ikke helt vet hva er. (Og rumpetrening går FORT! Trener du regelmessig kommer det ikke til å ta lange tiden før du ser resultater )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå