Drusilla Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg skal i bryllup sommer, antrekk: sommerpent. Jeg ser for meg en kjole til bittelitt under knærne, en lett, gjerne silkeaktig sak med et bånd i midjen. Ikke altfor dyp utringning. Gjerne friske farger, jeg kler rosatoner langt bedre enn blåtoner. Noen som kan vise meg noen slike kjoler fra nettbutikker som leverer i Norge, eller fra butikker som finnes her? Jeg saumfarer alle nettsteder nå, og sliter veldig. Help me!
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Hvis du bor i nærheten av Oslo så jeg mange av den kjolen du beskriver på Lychi i Akersgata nettopp. Flere forskjellige farger, veldig fine. De har elendige nettsider så finner ikke bilde..
Kosteskaft Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Pink Chili i Bogstadveien har mye fint. Samme med Coast, de er min favoritt! Den finnes både ved jerbanetorget og i Bogstadveien.
lego Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Kan være du finner noe på epla.no om du ikke har vært der allerede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå