Gå til innhold

Sommerbryllup

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min kjære er bedt i bryllup til ei venninne i sommer. Temaet er "sommerlig". Jeg tenker da umiddelbart at jeg må ha en kjole med sommerlige farger, gjerne med blomster. Fant en i går, men er usikker på om det blir for mye utrigning. Jeg har relativt store bryster, så det skal godt gjøres å skjule dem fullstendig. Hva er deres mening om hva som er for mye utringning?

Jeg/vi lurer også på hva gutten skal ha på? Han er i utgangspunktet ikke typen til å ikle seg mye farger. Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinneguiden hadde nettopp en artikkel om dette.

Link

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har lest den, men den svarer ikke helt på spørsmålet mitt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er du usikker på om det er for mye utringning så er det sannsynligvis det. Hvis du virkelig liker den kjolen så spør ei ærlig venninne om å se den på.

Dette er altfor mye uansett alder ;) : http://www.abcnyheter.no/files/imagecache/normal/2008-16/nfi_32286_002444300_1208528810.jpg

Haha, enig i det ;)

Jeg er ikke helt forelska i akkurat den kjolen, men den er sånn som jeg ønsker at den skal være. Jeg tror det rett og slett er umulig å unngå kløft hvis jeg ikke skal dekke hele brystet med stoff. Huff, vanskelig..

Skrevet

Syns man fint kan ha litt utrigning, så lenge det ikke ser ut som puppene skal falle ut. Vis det skal være i kirken ville jeg dekket meg litt til under vielsen.

Sommerlig for meg da tenker jeg søte sommerkjoler, i friske farger og blomstermotiv. Og det er lov til å vise litt hud i en sommerkjole. Så kan man bruke en cardigan eller ett sjal under vielsen vis det er en religiøs vielse.

For mannen gjerne en lys dress og skjorta kan være i alle farger.

Gjest Pippelipp
Skrevet

Jeg har masse pupp og det blir alltid en kløft, enten jeg vil eller ei og alle ser at jeg har store pupper uansett hva jeg gjør. La oss si en utringning til "midt på puppen", altså halvveis FØR vorta er grensen. Du skal kunne bøye deg i den kjolen uten at noen begynner å mumle om Wardrobe Malfunction...

Skrevet

Kløft er greit, men ja, det skal ikke se ut som om puppene er på vei ut. Det er jo også viktig at kjolen faktisk passer til store pupper.

dette bildet viser tre utringninger - jeg synes de to til venstre er på kanten (egentlig litt over kanten til bryllup), mens kjolen til høyre er fin.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

God forklart med bildene lilleGrethe! :)

Helt enig!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke til å legge ved en direktelink?? Fant et bilde som illustrerer sånn noenlunde hvordan kløfta blir seende ut.

Skrevet (endret)

Kløft er fint, det :) En liten, smakfull en.

Endret av Smulan
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og hva med min kjære? Han vil ikke gå til innkjøp av en lys dress, da han aldri kler seg i lyse klær eller farger ellers. Hva kan han ha på som er sommerlig?

Skrevet

Da kan han jo ta en mørk dressbukse og en lys/ sommerlig skjorte.

Skrevet

Vi skal også ha sommerlig bryllup, og jeg synes mennene fint kan ha sort dress selv om vi har oppfordret de som har til å bruke lys/farget :) Sort er det vanligste menn har, og de aller fleste har en i skapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...