Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #1 Del Skrevet 22. april 2010 Noen som vet om noen dyktige frisører i Bergen?? Forslag mottas med STOR takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 22. april 2010 #2 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Jeg er svært godt fornøyd med Adam & Eva ved teateret, har vært der mange ganger, og er like fornøyd hver gang, med både klipp og farge/striper EDIT: Kan slenge med at E.T Hårstudio på Kløverhuset er min verste håropplevelse noen sinne! Så kan jo advare mot dem samtidig... Endret 22. april 2010 av Rosebud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elensire Skrevet 22. april 2010 #3 Del Skrevet 22. april 2010 Sera på Håkonsvern orlogsstasjon er utrolig dyktig. Hyggelig, søt, profesjonell og veldig flink. de ringer folk inn i porten, så sivile kan klippe seg der og. ellers kan jeg anbefale Duo frisør på drotningsvik senter. Sonja og Linda er to utrolig dyktige frisører. har nettopp klippet meg der og har fått utrolig mye skryt for frisyren. så dit går jeg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #4 Del Skrevet 23. april 2010 Tusen takk for tips Gikk forresten forbi E.T hårstudio her en dag og lurte på om jeg skulle spørre etter time, veldig glad jeg ikke gjorde det da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elensire Skrevet 27. april 2010 #5 Del Skrevet 27. april 2010 ET på kløverhuset er både dyre og dårlige, så styr unna. Var innom for å rette en farge tabbe, men eneste løsningen i følge de var bleking....håret ble mer eller mindre ødelagt av behandlingen de gav det.... viste seg etterpå at tabben hadde latt seg fikse med vanlig farge eller mini color da jeg snakket med frisøren min etterpå..snufs.Så det ble både unødvendig dyrt, og rett og slett bare unødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 27. april 2010 #6 Del Skrevet 27. april 2010 Deva frisør på nesttun, og lærlingene på frisørinstituttet har aldri skuffet meg. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camz Skrevet 27. april 2010 #7 Del Skrevet 27. april 2010 Erstad på Oasen er bra. Kjempeflinke frisører, men litt dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå