Shamira Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Min Kjole Jeg får aldri kjolen fra kina. Så klokka 0600 i går morges satte jeg og en av mine venner oss i bilen og hentet brudekjolen jeg fant. Da jeg fikk mine mistanker at brudekjolen fra Kina ikke var så grei sak, likevel. så begynte jeg å gråte og ble kjempefortvila, men jeg begynte etter hvert å lete på nettet etter andre alternativer. Fant denne kjolen på Finn.no og ringte en Tanja i Tanjas bruderom, som holder til på Salhus 20 min utenfor bergen, og hun skulle holde av kjolen jeg fant. Når jeg kom dit var det mange flotte kjoler, men det var den ene da. Men hun fant frem flere kjoler, men det var fordi hun spurte, og jeg sa ja Da jeg skulle gå i gang med prøvingen, ba hun meg om å prøve den jeg hadde valgt ut først, mao den jeg holdt av. Og la meg si det sånn, det ble bare den ene- Men saken er den at jeg har aldri opplevd så flott behandling noen gang. Ikke noe stress, bare kos. Så jeg prøvde kjolen med sløret mitt og det ble kjempebra. Jeg gråt av glede. Kjolen er hvit foran og blå , ja isblå på pyntekanten foran og bak på slepet, med turkise perler og broderier.
Gjest Mahareth Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Den var virkelig nydelig! :rødme: Godt du fant en kjole med en gang og fikk den i hus. Nå blir det drømmebryllup!
Ahurorah Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 (endret) Ser helt fantastisk ut. Endret 22. april 2010 av Ahurorah
Gjest Pippelipp Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Nyyydelig kjole! Det isblå gjorde den litt uvanlig. Veldig pen!
LindaM Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 Må føles fantastisk å endelig ha kjolen sin i hus! Gratulerer maase med flott kjole! Du kommer til å stråle!
ejoty Skrevet 23. april 2010 #10 Skrevet 23. april 2010 Gratulerer med å funnet kjole Detaljene på slepet var nydelige. Virker som et bra kjøp
MonThe Skrevet 23. april 2010 #11 Skrevet 23. april 2010 Det var en nydelig kjole! Godt å høre at det ordnet seg med kjole til deg! Lykke til med det forestående bryllupet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå