jordbær83 Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Hei. Jeg har som alle lyst på en fantastisk kjole på bryllupsdagen, men synes det blir litt drøyt å betale ca 15.000 for en kjole. Lurer på å leie brudekjole, men finner liksom ikke noe info om hvor man kan gjøre dette? Hvilke brudesalonger i Oslo-området tilbyr utleie? Noen som har noen erfaringer med dette?
Shamira Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Hei. Det å jakte på den perfekte brudekjole er gøy, men jeg vil be deg om å sjekke utleiepriser, og se hvordan de kjolene ser ut. I rogaland er det en butikk som driver med utleie og hun tar rundt 8500,. De ser ikke så pene ut. Mye flott på Finn.no. Og de er som regel kun brukt en gang, mens de i salongene ofte ser der etter ut. men lykke til.
jordbær83 Skrevet 23. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2010 Det er såpass også ja for å leie en kjole. Da kan man jo nesten heller kjøpe. Vil jo ikke ha en som ser veldig brukt ut akkurat. Takk for tips, om flere har råd/erfaringer med leie så setter jeg pris på svar.
gnagsaar Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Du kan jo bestille skreddersydde fra Kina. Betalte 2500 inkl porto for min som er helt lik designeroriginalen. Sjekk f.eks jkdress.com De syr også etter bilde hvis du vil tegne en kjole selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå