Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så det var en annen tråd her inne som spurte om det samme, men den var fra 2005, så jeg tenkte kanskje jeg skulle spørre på nytt, siden mye kunne ha endret seg siden den gang.

Så, hvilket kvinnemagasin er din favoritt? I tillegg vil jeg gjerne vite hvorfor du liker dette bladet? Skriv gjerne også hvis det er et kvinnemagasin du absolutt ikke liker, og hvorfor. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte jo å skrive min favoritt også, men det glemte jeg :ler:

Min favoritt er Det Nye, nå har jeg ikke prøvd så veldig mange forskjellige kvinnemagasiner, og det er en stund siden jeg kjøpte Det Nye, så mye kan jo ha endret seg. Det jeg mener et kvinnemagsin bør inneholde er: leserhistorier, artikler med tema som er til ettertanke, litt interiør, litt skjønnhetstips, hår, mote, produkttips med greie priser.

Jeg bryr meg ikke om kjendiser og catwalk, så det kan jeg gjerne være foruten.

Men det aller viktigste for meg er nok disse artiklene om mennesker bladet har snakket med. Særlig hvis det er en rørende og/eller trist historie.

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg kjøper ikke ett eneste kvinnemagasin nå jeg. Det er lenge mellom hver gang jeg ser en forside som interesserer meg. Når det skjer er det oftest Woman jeg ender med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...