Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg var i USA i påsken og der kjøpte jeg meg en kjempedyr krem fra Estee Lauder. Den kostet vel rundt 400 der borte, og sikkert dobbelt så dyr her i Norge. Nå viser det seg at jeg reagerer på denne kremen. Ansiktet hovner opp og jeg får kløende rødt utslett. Synes det er leit å tape disse pengene! Er det mulig å fy byttet her i Norge? Være litt uærlig, og si at den er kjøpt i en av butikkene her? Kan de se hvor den er kjøpt? F.eks si at det er en gave eller noe, så jeg ikke har kvitteringen?
Shade Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 For det første er det som du selv sier uærlig. Jeg kan skjønne at du poster som anonym når du spør om noe sånt. Og for det andre vil det nok heldigvis ikke gå, tror ikke noe parfymeri vil bytte en åpnet hudkrem uten kvittering. Hvis du vil prøve å gjøre dette på en ordentlig måte kan du jo heller prøve å sende en mail direkte til Estee Lauder.
LukaFrost Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Du får da vel ikke byttet når du har åpna forpakningen. Dette tapet synes jeg du skal ta selv.
Kirby Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Hvis butikken er veldig serviceinnstilt ville de kanskje ha latt deg bytte. Problemet er at ettersom den ikke er kjøpt her kan selve krukken osv. se annerledes ut enn den norske, slik at de vil forstå at det ikke er de som har solgt den til deg. Det blir også veldig vanskelig når du ikke har kvitteringen. Prøv å sende mail til Estee Lauder, ja, se hva slags svar du får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå