Gjest Patrick Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Hei! Patrick på 18 år her ! (straks 19) Alle tenkte vel dette var en tråd om og få MER sexlyst ^^, hehe. Nå har jeg vært i lag med ei jenta på samme alder i litt over 1 år. Sexlyst har vært det største problemet i forholdet. Utenom det har vi det perfekt! Hun har veldig liten sexlyst i motsetning til meg som har en "TITAN" lyst. (stor lyst med andre ord) sex 2 ganger før dagen funker flott for meg Mens dama ikke vil mer enn annen hver dag eller omså enda mindre. Kan vel nevne at hun ikke gir meg oralsex. Så kommer spørsmålet! Finnes det piller som gir "mindre" sexlyst ? Vil ikke at hun skal bynne på piller for økt sexlyst så JEG skal ha det bedre. Syns det er mye bedre motsatt Hilsen gutt 18
juni Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Piller er vel ingen løsning uansett! Du putter ikke kjemikalier i kroppen for noe slikt! Hjelp deg selv mer i stedet! Mennesker er forskjellige! Du er bare 18 år og kommer til å treffe jenter i alle kategorier fra nymfo til de med liten lyst. (Det viktigste er å ende opp med en som matcher deg!) Jeg ville heller byttet dame enn å begynne på piller, men før det ville jeg altså heller hjulpet meg selv oftere!
Hinata Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Kan det være en grunn til at hun har liten sexlyst da? Hormonprevensjon, stress eller noe?
Gjest Patrick Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Hun bruker p-piller og stresser mye pg hun har jobb og skole.. Hun starter alt på mårran tilig til kvelds tid så blir lite tid til sex osv.. Så regner med hun vil hellerfor kose når vi får en helg eller ei uka i lag, enn som og pule som kaniner ^^, hehe. Men om hun ikke har disse stressete tider der hun jobber og har skole er hun egentlig like lite sexuelt. Men jeg elsker jenta ALT før mye til og slå opp med henne! Hun er jo alt før meg, men hun mangler bare sexen ^^, (Kan vel kalle meg tøffel). Runker ofte = Ca hver og anna hver dag.
Snipa Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 P-piller virker lystdempende for mange damer. Men annenhver dag er ikke så galt det heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå