Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Jeg har et lite problem, jeg får liksom så fort følelser for gutter. Jeg føler at det ikke skal så mye til. Jeg kan ha følelser for 4-6 gutter samtidig. Er dette normalt ? isåfall hvorfor er det sånn ? Noen tanker om dette ?
cascadas Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Kanskje du har gått singel litt for lenge ? eller du har en eks som du ikke klarer å glemme. Da er det ofte lett å falle for mange, fordi alle har forskjellige egenskaper og personlighet. Men hvis det er sånn at du er veldig keen på en type bør du ihvertfall være helt sikker på at du ikke kommer til å tenke/falle eller drømme om andre, for det kan ødelegge alt.
Lillaa Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Du skriver følelser, men ikke spesifikt om det er forelskelse. Det går an å være veldig glad i mennesker uten at det trenger å bety at de er en potensiell kjæreste. Selv blir jeg veldig glad i de menneskene jeg har rundt meg som er snill og god mot meg. Er følelsene for de 4-6 guttene "kjæresteønskefølelser" eller føler du at de er mennesker du trives godt sammen med og vil tilbringe mer tid sammen med? Vanskelig å finne skillet mellom dette til tider...
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Du skriver følelser, men ikke spesifikt om det er forelskelse. Det går an å være veldig glad i mennesker uten at det trenger å bety at de er en potensiell kjæreste. Selv blir jeg veldig glad i de menneskene jeg har rundt meg som er snill og god mot meg. Er følelsene for de 4-6 guttene "kjæresteønskefølelser" eller føler du at de er mennesker du trives godt sammen med og vil tilbringe mer tid sammen med? Vanskelig å finne skillet mellom dette til tider... Jeg har kjæreste ønsker for alle
Gjest brutal_mann Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Det er fordi du er livredd for å være alene. Pul alle sammen og se hva som skjer. Mest sannsynlig ender du opp med et par tre faste elskere mens du venter på noen å forelske deg i.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #7 Skrevet 25. april 2010 Jeg har et lite problem, jeg får liksom så fort følelser for gutter. Jeg føler at det ikke skal så mye til. Jeg kan ha følelser for 4-6 gutter samtidig. Er dette normalt ? isåfall hvorfor er det sånn ? Noen tanker om dette ? Når jeg ser tilbake kjenner jeg meg igjen i denne følelsen. Ikke følelser for så mange gutter, men kunne godt ha for 2-3 på en gang. Jeg tror det hadde mye med at jeg var (og er enda..) en veldig godtroende og noe (svært...) naiv person, jeg ser godt i alle nesten uansett. Og kanskje fordi jeg hadde vært singel veldig lenge, men hadde stadig gutter som viste interesse for meg... Jeg tror at dette er litt "falske" følelser. For i dag har jeg fått meg kjæreste, og kunne absolutt ikke tenkt meg noen andre! Så du merker sikkert å når den rette plutselig dukker opp en dag..
Gjest Elijah Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg blir også fort forelsket og glad i nye jenter. Når jeg blir kjent med en ny jente, har hun en venn for livet om hun ikke ønsker noe annet selv. Men det betyr ikke nødvendigvis at det er den store kjærligheten. Så du er nok normal. Og ganske så søt Hva skal du i kveld? ;) Endret 26. april 2010 av Elijah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå