Silfen Skrevet 29. april 2002 #1 Del Skrevet 29. april 2002 I min munn...gamle meg.... Titter stadig inn i småen sin munn for å sjekke bestanden av tenner, men den er lik 0 hver eneste dag! Så nå tror jeg at denne tannmanien har gitt seg utslag i at jeg har manet den frem på meg selv.... Første visdomstann i en alder av 27, haha. Kanskje jeg blir litt smartere nå 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 29. april 2002 #2 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg fikk min første visdommstann som 19 åring.Den tok seg laaaaaang tid for å skape litt ekstra ubehag for meg i en sånn ca periode på 2,5 år. Jeg er absolutt ikke blitt noe smartere av denne snåle etterslengeren.Men jeg begynner å merke at det går litt "down hill" nå som jeg har kræka meg over 21. Men du må da se utrolig snål ut om den eneste pryden du har å skryte av i munnen din er ei visdommstann?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 29. april 2002 #3 Del Skrevet 29. april 2002 Men husk......man skal være stolt å gå med hevet hodet over det man har oppnådd gjennom livet sitt.Og en visdomstann er ikke det værste 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå