Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Jeg tittet litt rundt på nettet for å finne inspirasjon til brudefrisyre, og da fant jeg denne. Min første reaksjon var at dette kanskje var et før-bilde; et bilde hvor hun viste fremgangsmåten steg for steg. Men da jeg tittet videre viste det seg at dette faktisk var det endelige resultatet. Håret ser fett ut; uflidd og skittent. Jeg ville aldri turt å vise meg offentlig med en slik frisyre, og jeg ville i hvert fall ikke ha vist meg slik i mitt eget bryllup.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Enig i at håret så veldig fettete ut, men står at jenta er 15, da.
Gjesten Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Hva er poenget med dette innlegget? Bare å slenge dritt?
Liv T. Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Jeg synes faktisk det var ganske fint jeg! Nesten slik jeg hadde det selv. Jeg giftet meg borgerlig & hadde ikke hvit kjole og bad derfor frisøren om en noe litt "rocka" oppsett av håret sånn at håret passet kjolen.. (hadde en hårbøyle med perler og spenne med perler for å myke opp litt) Fikk kjempemasse skryt for håret. Ikke alle trivdes med en sånn klassisk brudefrisyre der hvert hårstrå ligger helt perfekt på hodet vettu.
Gjest Blondie65 Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Jeg tror dette egentlig var ganske fint, bare bildet som er helt jævlig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Hva er poenget med dette innlegget? Bare å slenge dritt? Dette er et bryllupsforum. Jeg laget en tråd om en brudefrisyre. Man kan lage tråder her om både ting man liker og ting man misliker. Tilfeldigvis misliker jeg denne, og vil gjerne høre om jeg er den eneste som misliker den. De kommentarene på bloggen var nemlig veldig positive med unntak av én, og jeg vil gjerne vite om det er noen her som liker den, og hvorfor.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Jeg synes faktisk det var ganske fint jeg! Nesten slik jeg hadde det selv. Jeg giftet meg borgerlig & hadde ikke hvit kjole og bad derfor frisøren om en noe litt "rocka" oppsett av håret sånn at håret passet kjolen.. (hadde en hårbøyle med perler og spenne med perler for å myke opp litt) Fikk kjempemasse skryt for håret. Ikke alle trivdes med en sånn klassisk brudefrisyre der hvert hårstrå ligger helt perfekt på hodet vettu. Ja det er helt sant; jeg vil heller ikke ha en slik stylet frisyre hvor hvert hårstrå ligger på sin tilmålte plass. Men jeg er svært nysgjerrig på hvorfor bildet er så skrekkelig stygt - hva er det som gjør at håret ser så inni granskauen fett ut? For mye spray? Selv om jeg liker idéen er ikke utførelsen særlig god.
Gjest Blondie65 Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Ja det er helt sant; jeg vil heller ikke ha en slik stylet frisyre hvor hvert hårstrå ligger på sin tilmålte plass. Men jeg er svært nysgjerrig på hvorfor bildet er så skrekkelig stygt - hva er det som gjør at håret ser så inni granskauen fett ut? For mye spray? Selv om jeg liker idéen er ikke utførelsen særlig god. Feil belysning til et nærbilde. Det er garantert ikke veldig fett hår, selv om det nok er brukt en del spray. Men bildet er dårlig komponert i lampelys med blitz. Da blir det flatt lys og skygger på feil sted.
Sequax Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 Fryktelig uheldig lyssetting i bildet. Håret ser veldig fett ut...Syns egentlig ikke noe om de plasthjertene heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå