miss_stjerne Skrevet 21. april 2010 #1 Del Skrevet 21. april 2010 hei! jeg liker godt å løpe og kunne tenkt meg å se hvor fort jeg kan løpe 3000 meter på bane, men hvor finner jeg det i Oslo, som jeg kan trene på. Er ikke med i noe lag/forening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 21. april 2010 #2 Del Skrevet 21. april 2010 På sognsvann trur eg dette er mogeleg, på baneanlegget til idrettshøgskulen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss_stjerne Skrevet 22. april 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 22. april 2010 Takk for svar! Det skal jeg sjekke ut=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 22. april 2010 #4 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg innbiller meg at hvem som helst kan bruke sportsplassen på bekkelaget. Ligger rett ved trikkestoppet som heter "sportsplassen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 22. april 2010 #5 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg innbiller meg at hvem som helst kan bruke sportsplassen på bekkelaget. Ligger rett ved trikkestoppet som heter "sportsplassen" Er det løpebane der? Ellers så har du løpebanen på lambertseter, den vet jeg er åpen for alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 22. april 2010 #6 Del Skrevet 22. april 2010 Ja, sats heller på Lambertseter! Sportsplassen er ikke en full runde, men har i stedet kastebane/fotballbane i den ene enden, og dermed kan du bare trene opptil 200 m sammenhengende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå