Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #41 Del Skrevet 28. april 2010 Hmm, jeg ble hourglass ut i fra den testen til GOK. Hehe, kanskje jeg har timeglass, men tviler egentlig. :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #42 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg er nok blanding av timeglass og cello, men jeg er slankere enn de det var bilde av i Trinny og Susannah-artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #43 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg er nok blanding av timeglass og cello, men jeg er slankere enn de det var bilde av i Trinny og Susannah-artikkelen. Synes de brukte litt tykke modeller ja, men samtidig er det fint at de viser at ikke bare 45-kilos modeller har lov til å bli avbildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phronima Skrevet 4. mai 2010 #44 Del Skrevet 4. mai 2010 Synes de brukte litt tykke modeller ja, men samtidig er det fint at de viser at ikke bare 45-kilos modeller har lov til å bli avbildet. Det som er synd er at de ikke viser flere vektklasser. Jeg er timeglass, cello eller vase, men det er ikke så lett å se når jeg er ganske mange kilo lettere enn modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopoholiker Skrevet 4. mai 2010 #45 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg Gok. Og jeg ble også en classic cone Hvor finner man den Gok testen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phronima Skrevet 4. mai 2010 #46 Del Skrevet 4. mai 2010 ^Bla lengre bak i tråden. Kan forøvrig anbefale denne kroppsfasongkalkulatoren her: http://www.shopyourshape.com/ ("Calculate your body shape" eller bla gjennom de ulike typene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 4. mai 2010 #47 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvor finner man den Gok testen? Her: (til glede for nye lesere ) finn kroppstypen din på denne siden: http://gok.channel4.com/ får i tillegg masse bra tips om hvordan du skal kle din kroppsype Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå