Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #21 Del Skrevet 24. april 2010 Bildet ble jo enormt når man trykte på det, ikke godt å si :gjeiper: , men synes skuldrene dine så litt bredere ut enn hoftene, i såfall er du neppe pære ja. Litt V formet kanksje. Ja, det hjalp visst ikke så mye det der, også får jeg ikke redigert Men takk for svar iallfall! V form, er det vaseformen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #22 Del Skrevet 24. april 2010 Ja, jeg ville tippet vase, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 24. april 2010 #23 Del Skrevet 24. april 2010 Invicta: Høres ut som du har en v-figur. http://womensfashion.suite101.com/article.cfm/how_the_cornet_shaped_woman_should_dress haha, det meste kan faktisk stemme på meg, utenom en ting: jeg har ikke lange ben. Jeg har faktisk kjempekorte legger. Overkroppen er derimot veldig lang. Det om at jeg ikke skal bruke for store klær, det stemmer nok. Jeg har pleid å bruke det fordi jeg vil skjule magen min (er her alt fettet legger seg hos meg), men det ser jo egentlig bare verre ut... Tusen takk phronima! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 24. april 2010 #24 Del Skrevet 24. april 2010 Oi. Nå tok jeg Gok sin "consultation". Jeg digger Gok forresten. You are a Classic Cone! Well my gorgeous gal, the Classic Cone is the most unusual body shape of my ladies. Sharing the same silhouette as a supermodel! With a slender torso and luscious limbs to die for, you have so much to work with and so many flattering styles to try. Well, come work with me, Gok! Det ser ut som cone = nesten V. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 24. april 2010 #25 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg Gok. Og jeg ble også en classic cone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 24. april 2010 #26 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Jeg ble Racy Ruler hos Gok: Well, sweetie, you’re the envy of every girl with your straight-up figure and sexy slim-line silhouette. Most styles look stunning on that fabulous body of yours so don’t ever be shy: show us what you’ve got and have a little fun. Føler ikke at jeg er helt enig, men mange tenker jo annerledes om seg selv enn det andre gjør :gjeiper: Noen som vet hva dette tilsvarer i "vanlige" kroppstyper? Endret 24. april 2010 av Rosa Pute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psiv Skrevet 24. april 2010 #27 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg ble Racy Ruler hos Gok: Well, sweetie, you’re the envy of every girl with your straight-up figure and sexy slim-line silhouette. Most styles look stunning on that fabulous body of yours so don’t ever be shy: show us what you’ve got and have a little fun. Føler ikke at jeg er helt enig, men mange tenker jo annerledes om seg selv enn det andre gjør :gjeiper: Noen som vet hva dette tilsvarer i "vanlige" kroppstyper? Det ble jeg også.. Som regel går jeg under kategorien lang og tynn/guttefasong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 24. april 2010 #28 Del Skrevet 24. april 2010 Det ble jeg også.. Som regel går jeg under kategorien lang og tynn/guttefasong. Lang og forholdsvis tynn er jeg, men har aldri sett på meg selv som guttefasong :gjeiper: 75C i BH, egentlig en veldig smal midje i forhold til resten av kroppen og litt lovehandles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psiv Skrevet 24. april 2010 #29 Del Skrevet 24. april 2010 Lang og forholdsvis tynn er jeg, men har aldri sett på meg selv som guttefasong :gjeiper: 75C i BH, egentlig en veldig smal midje i forhold til resten av kroppen og litt lovehandles. Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 24. april 2010 #30 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg ble Racy Ruler hos Gok: Well, sweetie, you’re the envy of every girl with your straight-up figure and sexy slim-line silhouette. Most styles look stunning on that fabulous body of yours so don’t ever be shy: show us what you’ve got and have a little fun. Føler ikke at jeg er helt enig, men mange tenker jo annerledes om seg selv enn det andre gjør :gjeiper: Noen som vet hva dette tilsvarer i "vanlige" kroppstyper? Samme her! Og jeg tror ikke jeg skal klage på det, sett bort ifra at jeg er sånn ca 10 cm lavere enn de kjendisene de dro frem. Det ironiske er at jeg ikke er spesielt flink til å kle meg feminint til hverdags, men jeg la merke til at de eksemplene på klessnitt som er kledelig på min figur er den type snitt jeg går etter når jeg skal ha pen klær eller partytøy. Så utrolig nok så har jeg skjønt noe, jeg også. Oversatt til "vanlig" kroppstype så er vel dette en slank timeglassfigur. Symetriske skuldre og hofter, med smalt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 24. april 2010 #31 Del Skrevet 24. april 2010 Samme her! Og jeg tror ikke jeg skal klage på det, sett bort ifra at jeg er sånn ca 10 cm lavere enn de kjendisene de dro frem. Det ironiske er at jeg ikke er spesielt flink til å kle meg feminint til hverdags, men jeg la merke til at de eksemplene på klessnitt som er kledelig på min figur er den type snitt jeg går etter når jeg skal ha pen klær eller partytøy. Så utrolig nok så har jeg skjønt noe, jeg også. Oversatt til "vanlig" kroppstype så er vel dette en slank timeglassfigur. Symetriske skuldre og hofter, med smalt liv. De klærne som blir foreslått er faktisk klær jeg går med til vanlig (noen bare til fest og finere anledninger). Jeg fikk egentlig en skikkelig selvtillitsboost her jeg sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 24. april 2010 #32 Del Skrevet 24. april 2010 De klærne som blir foreslått er faktisk klær jeg går med til vanlig (noen bare til fest og finere anledninger). Jeg fikk egentlig en skikkelig selvtillitsboost her jeg sitter Da er vi to. Jeg går stort sett i slim fit-jeans og trange gensere/t-skjorter til vanlig. Tilbringer 5-8 timer daglig tett på 4 gutter, så hva jeg tropper opp i er meg ravende likgyldig. Tilbringer heller 10 min lenger i senga. Er det forresten bare meg som irriterer meg over gravid-snittet som har vært inn det siste året? Endelig begynner det å komme innsvingte klær i butikkene igjen, og det er på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TanjaS Skrevet 24. april 2010 #33 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) You are a Racy Ruler! Well, sweetie, you’re the envy of every girl with your straight-up figure and sexy slim-line silhouette. Most styles look stunning on that fabulous body of yours so don’t ever be shy: show us what you’ve got and have a little fun. Racy Rulers can suffer a little lack of the curvaceousness (mangler faktisk ikke kurver ). Endret 24. april 2010 av TanjaS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #34 Del Skrevet 25. april 2010 You are a Racy Ruler! Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 25. april 2010 #35 Del Skrevet 25. april 2010 Racy Ruler her også, og det ser ut til å stemme ganske bra Kanskje ikke flink nok til å kle meg etter fasongen, får jobbe med det. Har jo begynt å trene for å stramme litt ekstra opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 25. april 2010 #36 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Jeg tror jeg har tatt testen til Trinny og Susannah tidligere og at jeg da ble en stolpe. Hvis jeg skulle ha gjettet selv, hadde jeg ikke ant, annet enn at jeg kunne ha utelukket epleform. Jeg er forholdsvis høy og slank, med litt former (er verken veldig formfull eller helt flat - har helt middels brystparti og godt synlig rumpe). Innbiller meg at jeg har en type "nøytral" (/kjedelig) kropp som kan bruke det meste, men jeg ser spesielt at jeg kler markert liv og at jeg tåler å vise bein. Har alltid tenkt at jeg burde være forsiktig med å markere skuldre for mye, fordi jeg har trodd at skuldrene er bredere enn hoftene, men jeg tror egentlig de er ganske like. Mao. kommer jeg ikke i farten på klesplagg jeg bevisst holder meg unna pga. kroppen min - nei-plagg handler mer om at jeg ikke liker dem eller syns de generelt sett er lite flatterende. Og så ville kanskje Trinny og Susannah sagt at jeg burde bruke plagg som visuelt gjør rumpa mi mindre, mens andre kunne derimot sagt at jeg burde fremheve det jeg har av kvinnelige former, så det er umulig å høre på sånne råd, syns jeg. Noen rådgir ut fra at alle ønsker å se tynnest mulig ut, mens andre syns det er et poeng å fremheve former. Jeg heller nok mer mot det siste, men skjønner at det blir med utgangspunkt i hvordan man selv ser ut da. En annen sak igjen, er at jeg er opptatt av hva jeg kombinerer. Om jeg har en kjole med mye vidde og null markering i livet, liker jeg best at den er litt kort, litt utringet eller har noe annet ved seg som på en måte "balanserer" manglende markering av midjen. Dette handler kanskje ikke så mye om kroppsfasongen min spesielt, men likevel om hva slags silhouette jeg ønsker å ha. Endret 25. april 2010 av Vera Vinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 25. april 2010 #37 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg har alltid lurt på hvilken kroppstype jeg har.Har vært innom flere sider og lest,men passer liksom ikke inn i noen. Er høy,ganske slank,men kanskje litt ekstra på magen(er der det legger seg),lange tynne ben og armer,B-C cup,men midjen er ganske smal og markert. Er jeg pære da eller timeglass?Eller en blanding?Eller noe annet? Ser forøvrig at jeg kler v-utrigning,klær som fremhever midjen og ikke altfor løse klær(ser ut som jeg drukner i dem). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #38 Del Skrevet 26. april 2010 Ifølge Trinny & Susannah-guiden heller jeg litt mot en Cornet, virker det som. Jeg har brede skuldre og korte bein (selv om det ikke virker som om Cornet'en har korte bein). Kanskje litt vase også, selv om jeg ikke har store pupper. Nei, dette var vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. april 2010 #39 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg har alltid lurt på hvilken kroppstype jeg har.Har vært innom flere sider og lest,men passer liksom ikke inn i noen. Er høy,ganske slank,men kanskje litt ekstra på magen(er der det legger seg),lange tynne ben og armer,B-C cup,men midjen er ganske smal og markert. Er jeg pære da eller timeglass?Eller en blanding?Eller noe annet? Ser forøvrig at jeg kler v-utrigning,klær som fremhever midjen og ikke altfor løse klær(ser ut som jeg drukner i dem). Lange, slanke ben og armer og ekstra på magen må vel bli epleform? Men de har jo gjerne ikke noe særlig til midje. Vanskelig, det her. Jeg har like breie skuldre som hofter, middels pupper, markert midje, og legger på meg på rumpe og lår. Jeg har kommer fram til at jeg har en blanding mellom pære- og timeglassfigur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 27. april 2010 #40 Del Skrevet 27. april 2010 Les her; http://www.klikk.no/mote/trender/article454023.ece Jeg er rett og slett en petit ut fra denne, liten og slank, små pupper, smal midje, korte og slanke ben. Prøvde å se på Trinny og Susannahs 12 kroppstyper, men det var det ingenting som passet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå