Gå til innhold

Kroppstype

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Lurer litt på hva dere vet om kroppstyper (body shape)? Har dere noen kjennetegn på de ulike, og evt hvordan man kler seg for å fremheve kroppen best mulig?

Prøver å lese litt om dette, for det er jo lett å kle seg feil. Blir glad for innspill:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det der er litt vanskelig for jeg er en blanding av timeglass, lang og tynn og pæreformet. Men lyse v-form utringede topper og mørke bukser funker alltid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er en pære. De fleste som tror de er timeglass er egentlig pære. Er ytterst få som er timeglass. ^^ Og, nei. Jeg ser ikke ut som en utpreget pære. De fleste ville vel kanskje sagt at jeg var timeglass. Har godt med rompe, store pupper, smalt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja, si det, jeg har bredere skuldre enn hofter, smale/rette hofter og slank rumpe/lår, smal i livet, små bryster. Hva er jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dainty

Jeg passer ikke inn i noen av kroppstypene. Jeg er Keira Knightley-spinkel i skuldre, armer, midje og ben, men har 75c i bh-størrelse og tydelige hofter. Og så er jeg ganske høy, 175 cm.

Endret av Dainty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "funnet meg selv" i Trinny & Susannahs kroppsformguide som det var linket til over her. Jeg passet aldri helt inn i de "gamle" kategoriene. Jeg er en vase, iflg. T&S. Jeg anbefaler faktisk boka deres på temaet (The Body Shape Bible), mange gode tips der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydligt timglas, men mycket slankare än den i Trinny och Susanna's guide. Är en small men har 70F i bh-storlek, haha. Mitt bästa klädtips för folk med timglasform och stor byst är att framhäva midjan och i största möjliga mån undvika lösa och oversizade plagg. Använder man en tunika som sitter löst över byst och mage så ser man lätt ganska tjock ut, även om man inte är det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nok pære, men jeg har ganske smal midje så mange ville nok sagt at jeg var timeglass. Som en annen også nevner her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Invicta

Jeg klarer ikke finne ut hva jeg er.

Jeg har breie skuldre, rett midje med bare bittelitt innsving, rette smale (ingen) hofter og ikke så stor rumpe. Altså at overkroppen er mye breiere enn underkroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hva med meg? Beklager den mørke fargen, men det var eneste måten jeg ante hvordan jeg skulle gjøre det ugjenkjennelig, samtidig som dere ser fasongen. :D

Jeg har alltid tenkt at jeg er en typisk pære, men egentlig har jeg vel for brede skuldre til å være det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hva med meg? Beklager den mørke fargen, men det var eneste måten jeg ante hvordan jeg skulle gjøre det ugjenkjennelig, samtidig som dere ser fasongen. :D

Jeg har alltid tenkt at jeg er en typisk pære, men egentlig har jeg vel for brede skuldre til å være det?

Bildet ble jo enormt når man trykte på det, ikke godt å si :gjeiper: , men synes skuldrene dine så litt bredere ut enn hoftene, i såfall er du neppe pære ja. Litt V formet kanksje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...