Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #1 Del Skrevet 21. april 2010 Lurer litt på hva dere vet om kroppstyper (body shape)? Har dere noen kjennetegn på de ulike, og evt hvordan man kler seg for å fremheve kroppen best mulig? Prøver å lese litt om dette, for det er jo lett å kle seg feil. Blir glad for innspill:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanel.No5 Skrevet 21. april 2010 #2 Del Skrevet 21. april 2010 Les her; http://www.klikk.no/mote/trender/article454023.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. april 2010 #3 Del Skrevet 21. april 2010 Synes det der er litt vanskelig for jeg er en blanding av timeglass, lang og tynn og pæreformet. Men lyse v-form utringede topper og mørke bukser funker alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #4 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg er en pære. De fleste som tror de er timeglass er egentlig pære. Er ytterst få som er timeglass. ^^ Og, nei. Jeg ser ikke ut som en utpreget pære. De fleste ville vel kanskje sagt at jeg var timeglass. Har godt med rompe, store pupper, smalt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #5 Del Skrevet 22. april 2010 Ja, si det, jeg har bredere skuldre enn hofter, smale/rette hofter og slank rumpe/lår, smal i livet, små bryster. Hva er jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thirteen Skrevet 22. april 2010 #6 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg har "gitarkasseform" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 22. april 2010 #7 Del Skrevet 22. april 2010 Prøv denne: Trinny & Susannah reveal 12 women's body types Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dainty Skrevet 22. april 2010 #8 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Jeg passer ikke inn i noen av kroppstypene. Jeg er Keira Knightley-spinkel i skuldre, armer, midje og ben, men har 75c i bh-størrelse og tydelige hofter. Og så er jeg ganske høy, 175 cm. Endret 22. april 2010 av Dainty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 22. april 2010 #9 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg har "funnet meg selv" i Trinny & Susannahs kroppsformguide som det var linket til over her. Jeg passet aldri helt inn i de "gamle" kategoriene. Jeg er en vase, iflg. T&S. Jeg anbefaler faktisk boka deres på temaet (The Body Shape Bible), mange gode tips der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psiv Skrevet 22. april 2010 #10 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Jeg er en slags hybrid av lollipop og brick... :O Endret 22. april 2010 av Psiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 22. april 2010 #11 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg passer ikke inn i noen av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 22. april 2010 #12 Del Skrevet 22. april 2010 Et slankt timeglass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetThemEatCake Skrevet 22. april 2010 #13 Del Skrevet 22. april 2010 Tydligt timglas, men mycket slankare än den i Trinny och Susanna's guide. Är en small men har 70F i bh-storlek, haha. Mitt bästa klädtips för folk med timglasform och stor byst är att framhäva midjan och i största möjliga mån undvika lösa och oversizade plagg. Använder man en tunika som sitter löst över byst och mage så ser man lätt ganska tjock ut, även om man inte är det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toyses Skrevet 22. april 2010 #14 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg er nok pære, men jeg har ganske smal midje så mange ville nok sagt at jeg var timeglass. Som en annen også nevner her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. april 2010 #15 Del Skrevet 22. april 2010 Jo mer jeg prøver å finne ut av det. Jo mer forvirret blir jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin_92 Skrevet 24. april 2010 #16 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) finn kroppstypen din på denne siden: http://gok.channel4.com/ får i tillegg masse bra tips om hvordan du skal kle din kroppsype Endret 24. april 2010 av lin_92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 24. april 2010 #17 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg klarer ikke finne ut hva jeg er. Jeg har breie skuldre, rett midje med bare bittelitt innsving, rette smale (ingen) hofter og ikke så stor rumpe. Altså at overkroppen er mye breiere enn underkroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phronima Skrevet 24. april 2010 #18 Del Skrevet 24. april 2010 Invicta: Høres ut som du har en v-figur. http://womensfashion.suite101.com/article.cfm/how_the_cornet_shaped_woman_should_dress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #19 Del Skrevet 24. april 2010 Hva med meg? Beklager den mørke fargen, men det var eneste måten jeg ante hvordan jeg skulle gjøre det ugjenkjennelig, samtidig som dere ser fasongen. :D Jeg har alltid tenkt at jeg er en typisk pære, men egentlig har jeg vel for brede skuldre til å være det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #20 Del Skrevet 24. april 2010 Hva med meg? Beklager den mørke fargen, men det var eneste måten jeg ante hvordan jeg skulle gjøre det ugjenkjennelig, samtidig som dere ser fasongen. :D Jeg har alltid tenkt at jeg er en typisk pære, men egentlig har jeg vel for brede skuldre til å være det? Bildet ble jo enormt når man trykte på det, ikke godt å si :gjeiper: , men synes skuldrene dine så litt bredere ut enn hoftene, i såfall er du neppe pære ja. Litt V formet kanksje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå