Gjest Mann1969 Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Jeg er en mann på 41 år. Ikke for å skryte, men jeg har et meget bra utseende og har alltid fått den dama jeg vil. Jeg har hatt noen lengre forhold, men har koset meg med utallige damer i løpet av mitt liv. Og jeg elsker all oppmerksomheten jeg får, har jeg venninner blir de forelsket i meg, går jeg på byen blir jeg alltid sjekket opp. Nå har jeg funnet ei jente som er helt fantastisk, hun er et så godt og varmt menneske og gir alt av seg selv til meg. Men selvfølgelig har hun sine feil, så jeg klarer ikke å legge vekk tanken på at jeg kan få noe enda bedre. Jeg har gjort det slutt med henne, som jeg alltid gjør med damer, men denne gangen var det skikkelig fælt, jeg klarte det ikke og fikk henne tilbake.Vi ser hverandre ikke så ofte og når hun er borte har jeg det ikke bra. Men jeg klarer ikke å være KUN for henne, jeg skammer meg, men jeg har vært utro mot henne, og jeg flørter gjerne med damer på byen og elsker komplimenter jeg får. Jeg høres ut som en stor egoist, men klarer ikke å gi slipp på flørtingen/oppmerksomheten men jeg klarer heller ikke å miste henne. Har jeg bare ikke funnet den rette? jeg synes så synd på jenta som ofrer så mye for meg, hun drømmer om hus og barn. Mens jeg oppfører meg som en singel 25 åring. Hva tror dere?
Lapetos Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Jeg er en mann på 41 år. Ikke for å skryte, men jeg har et meget bra utseende og har alltid fått den dama jeg vil. Jeg har hatt noen lengre forhold, men har koset meg med utallige damer i løpet av mitt liv. Og jeg elsker all oppmerksomheten jeg får, har jeg venninner blir de forelsket i meg, går jeg på byen blir jeg alltid sjekket opp. Nå har jeg funnet ei jente som er helt fantastisk, hun er et så godt og varmt menneske og gir alt av seg selv til meg. Men selvfølgelig har hun sine feil, så jeg klarer ikke å legge vekk tanken på at jeg kan få noe enda bedre. Jeg har gjort det slutt med henne, som jeg alltid gjør med damer, men denne gangen var det skikkelig fælt, jeg klarte det ikke og fikk henne tilbake.Vi ser hverandre ikke så ofte og når hun er borte har jeg det ikke bra. Men jeg klarer ikke å være KUN for henne, jeg skammer meg, men jeg har vært utro mot henne, og jeg flørter gjerne med damer på byen og elsker komplimenter jeg får. Jeg høres ut som en stor egoist, men klarer ikke å gi slipp på flørtingen/oppmerksomheten men jeg klarer heller ikke å miste henne. Har jeg bare ikke funnet den rette? jeg synes så synd på jenta som ofrer så mye for meg, hun drømmer om hus og barn. Mens jeg oppfører meg som en singel 25 åring. Hva tror dere? For å si det enkelt, og uten å mene å være fornærmende - Skjerp deg! Alle liker positiv oppmerksomhet, men det innebærer jo ikke at man MÅ si ja til ethvert tilbud. Og igjen: ikke for å være frekk, (dette er et seriøst spørsmål.) men er du avhengig av sex? Det er et reelt problem for noen, så det er seriøst ment.
Gjest Mann1969 Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 For å si det enkelt, og uten å mene å være fornærmende - Skjerp deg! Alle liker positiv oppmerksomhet, men det innebærer jo ikke at man MÅ si ja til ethvert tilbud. Og igjen: ikke for å være frekk, (dette er et seriøst spørsmål.) men er du avhengig av sex? Det er et reelt problem for noen, så det er seriøst ment. Vil ikke si at jeg er avhengig, men har et stort behov for sex ja. Er vel heller at jeg elsker all oppmerksomheten jeg får og bekreftelsene. Er vel redd for å miste det hvis jeg offentlig binder meg til kjæresten..
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Å for et grusomt problem du hadde da
Stor&Sterk Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Hva tror dere? At du Du er veldig umoden og behandler henne dårlig. Vær en mann og vær ærlig i det minste. Lev livet ditt slik du vil, men ikke sår andre mennesker.
Stor&Sterk Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 (endret) Hva tror dere? At du er veldig umoden og behandler henne dårlig. Vær en mann og vær ærlig i det minste. Lev livet ditt slik du vil, men ikke sår andre mennesker. Innerst inne er du veldig usikker på deg selv. Sier dette fordi du trenger bekreftelser på deg selv hele tiden ved at du flørte og driver på med damer som finner deg tiltrekkende. Begynn å jobbe med deg selv,så finner du kanskje ut at du er god nok, uten at noen forteller deg det hele tiden. Endret 21. april 2010 av Stor&Sterk
Gjesten Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 ALLE liker oppmerksomhet og blir tidvis fristet av andre enn sin utkårede. Det handler om å klare å si nei, noe du tydeligvis ikke får til. Beklager direktheten, men du ligger an til å ende opp alene hvis du ikke SKJERPER DEG. Det er STOR forskjell på gutter jenter blir tiltrukket av/flørter med på byen/har ONS med, og de guttene jentene vil slå seg til ro med.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 Du høres ut som min "kjæreste". Det eneste han har er en pen kropp. Han klarer ingenting som en mann bør klare,sette opp møbler, fikse kraner m.m. - ikke engang sjekke opp damer klarer han selv! Men han blir jo alltid sjekket opp av damer da så... Han har ikke utdanning, ikke jobb...men guuuuud for en deilig kropp. Han tror selvsagt at det eneste jeg tenker på er barn og familie, og maser om det støtt og stadig, men hva skal jeg egentlig med en slik som mann og far??
Suzy Skrevet 22. april 2010 #9 Skrevet 22. april 2010 Jeg syns du er skikkelig ego. Ok så kan du få hvem du vil til sengs, men om det er det du virkelig ønsker så får du gjøre det slutt med denne jenta for hun fortjener bedre enn å bli holdt for narr av deg. Hva er det som gjør at du syns du har retten til å kaste bort tiden hennes? Syns det er en kraftig logisk brist at hun er så fantastisk at du ikke kan slippe henne og slutte å lure henne... Syns du virkelig hun fortjener den behandlingen du gir henne? Forsøk å tenke deg i hennes sko. Hvordan hadde du følte det om hun gikk på byen bak ryggen din og lå med alle som bød seg, for så å sette opp "kjærestefjeset" for deg og ikke ville slippe deg? Enten får du ta deg sammen og slutte med våset - ellers får du gjøre det slutt og fortsette slik du mener du vil leve.
Havbris Skrevet 22. april 2010 #10 Skrevet 22. april 2010 Du trenger kanskje å jobbe litt med deg selv, for å finne andre typer "forsterkere" på deg selv enn det å vinne kvinner, og kvinners beundring. Hvis dette er det eneste som kan få deg til å føle deg bra nok som mann, så risikerer du å miste mange potensielle gode livspartnere. Ditt store behov for kontinuerlig positiv bekreftelse fra kvinner og det å leve i et forhold med en kvinne, er sannsynligvis helt uforenelig.
I Grosny Skrevet 22. april 2010 #11 Skrevet 22. april 2010 Vil ikke si at jeg er avhengig, men har et stort behov for sex ja. Er vel heller at jeg elsker all oppmerksomheten jeg får og bekreftelsene. Er vel redd for å miste det hvis jeg offentlig binder meg til kjæresten.. Jeg tror jeg forstår hva du mener, da jeg var 41 mistet jeg fullstendig draget så fort jeg fortalte at jeg var gift og hadde to barn
I Grosny Skrevet 22. april 2010 #12 Skrevet 22. april 2010 Du trenger kanskje å jobbe litt med deg selv, for å finne andre typer "forsterkere" på deg selv enn det å vinne kvinner, og kvinners beundring. Hvis dette er det eneste som kan få deg til å føle deg bra nok som mann, så risikerer du å miste mange potensielle gode livspartnere. Ditt store behov for kontinuerlig positiv bekreftelse fra kvinner og det å leve i et forhold med en kvinne, er sannsynligvis helt uforenelig. Kloke ord!
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #13 Skrevet 23. april 2010 Jeg tror jeg forstår hva du mener, da jeg var 41 mistet jeg fullstendig draget så fort jeg fortalte at jeg var gift og hadde to barn ja, og jeg er 29 med samboer og gjør akkurat det samme. jeg elsker også oppmerksomheten, men jeg trekker en grense. dette handler ikke om hvorvidt man har draget eller ikke, men om ts sitt forhold til seg selv. hvorfor du er så avhengig av bekreftelse gjennom åpent flørting og sex vet ikke jeg, men jeg vil tro man vokser mye på å finne ut av det. alle flørter til en viss grad, men det er noe med å sette enkelte grenser for seg selv.
Gjest vest Skrevet 23. april 2010 #14 Skrevet 23. april 2010 Innerst inne er du veldig usikker på deg selv. Sier dette fordi du trenger bekreftelser på deg selv hele tiden ved at du flørte og driver på med damer som finner deg tiltrekkende. Begynn å jobbe med deg selv,så finner du kanskje ut at du er god nok, uten at noen forteller deg det hele tiden. Helt enig!!! Da jeg leste innlegget til TS, tenkte jeg at her er en mann som av en eller annen grunn er veldig usikker på seg selv. Alle liker selvsagt å få positiv oppmerksomhet fra de vi omgås, men det er STOR forskjell på å la seg smigre av det, til å hoppe til sengs med den som gir kompliment. For å være helt ærlig, tror jeg ikke du kan forvente å få fast følge før du begynner å jobbe med deg selv og begynner å respektere hun du faktisk vil være sammen med! (Utroskap, uansett grunn, er ikke en måte å vise respekt på, eller få tillit fra det andre kjønn på!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå