Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nokon som har erfaring med Never denim? Jeans frå BikBok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig små i str, men kvaliteten er god :)

Skrevet

Synes ikke de buksene jeg har/har prøvd var så små i størrelsen. Passet rett inn i 26 som vanlig, på de fleste modellene. Mange hadde imidlertid en litt "rar" passform, på min kropp. Kvaliteten virker helt grei. :)

Gjest gloria
Skrevet

Synes heller ikke disse var små i størrelsen. Tror faktisk jeg gikk ned en størrelse... avhenger muligens litt av hvilken modell man prøver? Min er forøvrig skinny, men med mye stretch. Kvalitet og passform er jeg veldig fornøyd med!

Skrevet (endret)

No har eg hatt mi i ei veke og eg er stornøgd! Mi er i svart og i den same storleiken eg vanlegvis brukar (28), men i dei andre fargane måtte eg ned 3 storleikar (25)! Forsto ingenting...

Men som sagt den svarte har eg vore kjempenøgd med! Den går ikkje noko særleg ut og er god i livet. Må ha fleire slike, men er som sagt usikker på storleikane...

Endret av Papricka
Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg kjøpte en i skinny modell med rifter i for noen uker siden. den har mye stretch og sitter som et skudd, måtte faktisk gå ned en størrelse (26) pga stretchen :) det beste er at de ikke utvider seg så mye som andre stretch-bukser jeg har! kommer nok til å kjøpe flere :)

En negativ ting: hullene har en tendens til å utvide seg hvis man ikke er veeeldig forsiktig :P

Skrevet

Hei,

Never denim er en STOR kolleksjon.

Den nyeste kolleksjonen innenfor Never denim ER GROUPIE.

Dette er veldig gode modeller, spesielt den mørke blå(mørkeste), mellomblå og den litt lysere mørkeblå.

Tror disse er veldig populære og skal visst være veldig gode i modellen.

Skrevet

No har eg hatt mi i ei veke og eg er stornøgd! Mi er i svart og i den same storleiken eg vanlegvis brukar (28), men i dei andre fargane måtte eg ned 3 storleikar (25)! Forsto ingenting...

Men som sagt den svarte har eg vore kjempenøgd med! Den går ikkje noko særleg ut og er god i livet. Må ha fleire slike, men er som sagt usikker på storleikane...

hvis det er den svarte GROUPIEN du har..er det den trangeste modellen og veldig liten i størrelse. De andre jeg nevnte er mer normale..

Skrevet

hvis det er den svarte GROUPIEN du har..er det den trangeste modellen og veldig liten i størrelse. De andre jeg nevnte er mer normale..

Ja, det er den eg har. Ok, så då var det ikkje så rart :) Nokon som veit om dei blå går mykje ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...