Kløftfrid Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Er det nokon som har erfaring med Never denim? Jeans frå BikBok.
FantasDick Skrevet 24. april 2010 #3 Skrevet 24. april 2010 Synes ikke de buksene jeg har/har prøvd var så små i størrelsen. Passet rett inn i 26 som vanlig, på de fleste modellene. Mange hadde imidlertid en litt "rar" passform, på min kropp. Kvaliteten virker helt grei.
Gjest gloria Skrevet 24. april 2010 #4 Skrevet 24. april 2010 Synes heller ikke disse var små i størrelsen. Tror faktisk jeg gikk ned en størrelse... avhenger muligens litt av hvilken modell man prøver? Min er forøvrig skinny, men med mye stretch. Kvalitet og passform er jeg veldig fornøyd med!
Kløftfrid Skrevet 25. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2010 (endret) No har eg hatt mi i ei veke og eg er stornøgd! Mi er i svart og i den same storleiken eg vanlegvis brukar (28), men i dei andre fargane måtte eg ned 3 storleikar (25)! Forsto ingenting... Men som sagt den svarte har eg vore kjempenøgd med! Den går ikkje noko særleg ut og er god i livet. Må ha fleire slike, men er som sagt usikker på storleikane... Endret 25. april 2010 av Papricka
Gjest Sandbekken Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Jeg kjøpte en i skinny modell med rifter i for noen uker siden. den har mye stretch og sitter som et skudd, måtte faktisk gå ned en størrelse (26) pga stretchen det beste er at de ikke utvider seg så mye som andre stretch-bukser jeg har! kommer nok til å kjøpe flere En negativ ting: hullene har en tendens til å utvide seg hvis man ikke er veeeldig forsiktig
juicyfruity Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 Hei, Never denim er en STOR kolleksjon. Den nyeste kolleksjonen innenfor Never denim ER GROUPIE. Dette er veldig gode modeller, spesielt den mørke blå(mørkeste), mellomblå og den litt lysere mørkeblå. Tror disse er veldig populære og skal visst være veldig gode i modellen.
juicyfruity Skrevet 28. april 2010 #8 Skrevet 28. april 2010 No har eg hatt mi i ei veke og eg er stornøgd! Mi er i svart og i den same storleiken eg vanlegvis brukar (28), men i dei andre fargane måtte eg ned 3 storleikar (25)! Forsto ingenting... Men som sagt den svarte har eg vore kjempenøgd med! Den går ikkje noko særleg ut og er god i livet. Må ha fleire slike, men er som sagt usikker på storleikane... hvis det er den svarte GROUPIEN du har..er det den trangeste modellen og veldig liten i størrelse. De andre jeg nevnte er mer normale..
Kløftfrid Skrevet 28. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2010 hvis det er den svarte GROUPIEN du har..er det den trangeste modellen og veldig liten i størrelse. De andre jeg nevnte er mer normale.. Ja, det er den eg har. Ok, så då var det ikkje så rart Nokon som veit om dei blå går mykje ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå