Moshalicious Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Katten min blei påkjørt for noen dager siden. Hun var bare 1 1/2 år gammel. Jeg savner henne så utroolig mye! Og er ofte på gråten. Er det normalt å være så lei seg eller overreagerer jeg? Hun betydde så mye for meg. Hun var en veldig god venn.
breiflabb Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Ikke noe unormalt og savne pus som har gått bort. Savner kattene hvis de er ute noen timer for lenge jeg. Jeg hadde vært helt knust, hadde en av kattene mine gått bort. Og tror nok det er ekstra ille når pus blir påkjørt. Det var hvertfall en nydelig liten katt du hadde der. Og en dag, så møtes dere igjen
FoxyFish Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Det er overhodet ikke unormalt! Man kan bli minst like knytta til dyr som man kan bli til mennesker, og da er det helt naturlig å bli knust av sorg når man mister dem. Kanskje spesielt når det skjer så unødvendig som dette. Det er altfor mange mennesker som gir fullstendig blaffen i dyr i denne verden, og det er da enda godt at det finnes mennesker som deg, som viser det motsatte. Kanskje en annen pus kan få et godt hjem hos deg?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Trøsteklem. Jeg avlivet min katt når hun var 16 år gammel og det var en gjennomtenk handling som følge av lang tids vurdering. Dette er 4 år siden. Jeg savner henne ennå veldig mye. Selv alle mine rotter savner jeg så mye etter deres bortgang at jeg ikke vet om jeg orker å utsette meg selv for dette igjen. Man blir så utrolig glad i disse dyrene.
Moshalicious Skrevet 21. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2010 hei .. tusen takk for svar og trøst dere .. det hjelper .. tror ikke jeg orker å "erstatte" henne med en annen katt.. vil skaffe meg en annen katt, men ikke enda. Nå vil jeg bare gi mase kjærlighet til den andre katten min.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Jeg drømmer titt og ofte om min katt som ble påkjørt for 1 år siden. Har snudd tankene på det gode, så når jeg feller en tåre er det pga de gode minnene. Er mye enklere å leve mer normalt når man får snudd seg og ser på seg selv som heldig for å ha opplevd det man gjorde sammen med katten.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Jeg har opplevd å miste tre katter etter påkjørsel, og den første hunden min døde for 4 år siden av blodpropp. Jeg savner dem noe grusomt alle sammen, og kan gråte bare jeg tenker på de, eller ser bilder/filmer om dem. Skulle gjort alt for å ha dem her igjen, men før jeg ser dem igjen en dag, skal jeg i mellomtiden ta godt vare på de dyrene jeg har nå. Kos deg med den andre pusen og fine bilder av katten din, så gror sårene etterhvert skal du se:)
redchilli Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Jeg har en rotte og det er utrolig hvor knyttet man blir til dyr! De er der for deg når du trenger det og jeg føler dyrene forstår oss mennesker så godt. god klem til deg Jeg kjenner smerten din, men tenk at nå har pus det fint i dyrehimmelen
Beauté Skrevet 23. april 2010 #9 Skrevet 23. april 2010 Jeg har en papegøye på 14 år. Vi har hatt henne siden Feb 1999. Hun er jo en del av vår familie. Jeg er sikker på at den dagen hun dør, så vil jeg sørge veldig over henne i en stund framover.
Gjest Blubberella Skrevet 24. april 2010 #11 Skrevet 24. april 2010 Jeg grein som en helt når den forrige katta mi ble påkjørt! Jeg bare gråt og gråt og gråt enda mer og var helt ifra meg. Så joda, jeg mener det er helt normalt å sørge over sine firbente familiemedlemmer når de forlater oss!
Moshalicious Skrevet 29. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 29. april 2010 Hei. Tusen takk alle dere. Det går bedre allerede. Nå er det litt over en uke sia. Men tenker på de gode stundene vi hadde sammen takk for trøst!
Beauté Skrevet 29. april 2010 #13 Skrevet 29. april 2010 Nei det er IKKE unormalt. Jeg har verdens herligste papegøye. Hatt henne i over 11 år. Og den dagen hun dør, så blir jeg forferdelig lei meg.
Gjest Venelite Skrevet 29. april 2010 #14 Skrevet 29. april 2010 *god klem til deg* Absolutt ikke unormalt! Føler med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå