Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Jeg har ganske kraftige legger, og etter utallige turer inn på skobutikker for å prøve gummistøvler uten hell så orker jeg bare ikke mer. Så kanskje noen her inne vet hvor mye leggvidde det er i Ilse Jacobsens vanlige gummistøvler? Det står at det er 40 cm i leggvidde i størrelse 40, og det er for lite for meg. Men er det noe å gå på, sånn at størrelsen kan justeres ut? På forhånd takk for svar
Gjest navnelapp Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Kjøp dei lave. Eg har ikkje så veldig tjukke leggar, men eg syns støvlar som går heilt opp på leggen er veldig klamme. Den lave typen derimot, er heilt perfekt. Dei veltar ikkje i gangen, dei er lette å få av og på, og luftige og deilige å gå med.
Marshmallow Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Jeg har svært kraftige legger (får ikke på meg vanlige støvletter) og får på meg de høye støvlene uten problemer. Ilse Jacobsen har store størrelser. Bruker vanligvis 39, men har 38 i disse gummistøvlene. Ikke kjøp hvite, de blir fort møkkete! Og ja, litt klamme er de også.
Blowers daughter Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Jeg har også kraftige legger og har kjøpt en modell som er noe lavere i skaftet, omtrent midt på leggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå