Gå til innhold

utdrikningslag

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Holder på å planlegge utdrikningslag, og har en foreløpig plan over dagen:

11 - Møte opp hos den blivende bruden, litt lett mat osv

12 - Rebus i byen (som til slutt leder oss til fotostudio)

14 - Fotostudio å ta bilder

15- laserskyting

17- mat og underholdning hos meg

Det jeg trenger hjelp til er:

Hvor lang tid må man beregne på de ulike aktivitetene? hvor lang tid bruker man vanligvis på fotografering? Holder det med to aktiviteter (i tillegg til rebus) eller burde det være mer innhold? vil jo at dagen skal være kjek, men alikevel ikke at vi haster fra sted til sted.

Hva synes dere? Hvordan har deres "tidsplan" sett ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

jeg tror det viktigste er å legge opp til tid mellom øktene slik at en får tid til alt og at en ikke stresser denne dagen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Enig, det er viktig å unngå stress. Var i eit utdrikkingslag med litt for mange aktivitetar for eit par år sidan, og det blei stress, nazitilstandar og sure miner ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte en time hos fotografen da jeg var med på det i et utdrikningslag. Du kan jo gjerne høre med fotografen hvor lang tid h*n har satt av.

Er fotografen like i nærheten av laserskytingen? Rent umiddelbart høres det knapt ut synes jeg. Beregn nok tid til å komme seg fra sted til sted. Det er alltid noen som somler, som "må" ta seg en røyk, løpe innom en kiosk og kjøpe noe osv.

Skrevet (endret)

syntes du skulle lagt inn litt lett mat inn mellom aktivitetene .personlig syntes jeg det er for lang tid med 6 timer mellom hvert måltid :)

Endret av mirandaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...