Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Jeg følger True blood på Nrk3 på tirsdager, har blitt helt hekta på serien. De siste episodene har jeg hatt en følelse av at det kanskje vil skje noe mellom Sookie og Eric. Har lenge likt forholdet mellom Sookie og Bill, og tenkt at Eric bare er slem og at han bare er ute etter Sookie fordi Bill har henne. Men spesielt etter siste episode i går, hvor Eric virket mer følsom, begynte jeg å bli litt besatt av tanken på at Sookie og Eric kan finne sammen. Hva syns dere? Og hva tror dere skjer videre?
Kosteskaft Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Jeg har lest bøkene, muhaha! Du får vente og se!
Lykkelitenen Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Signerer kosteskaft, bare å kjøpe bøkene
thirteen Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Jeg vet ikke, og håper virkelig ikke det skjer. Dusteserie som ikke begynner i USA igjen før i juni/juli
Vera Vinge Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Jeg syns Sookie og Eric er en åpenbar match, og er veldig spent på hvordan Alan Ball vil gjøre det i neste sesong. Syns forholdet mellom Bill og Sookie er lite spennende.
Gjest Iah Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Jeg har lest bøkene, muhaha! Du får vente og se! Det er jo ikke sikkert at Allan Ball vil følge bøkene slavisk, slik jeg har forstått det har han heller ikke gjort det i de to første sesongene.
Zess Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Jeg har ikke "lest" bøkene i ordets rette forstand, men hørt på en del lydbøker som jeg har lastet ned. Og ut fra det jeg har sett av serien virker det som om Ball baserer seg i hvert fall løst på bøkene. Første bok var ganske lik første sesong, andre bok litt mindre, men fortsatt var en del av storyen med. Til tredje sesong (som starter i juni i USA) har Ball castet en del karakterer som også opptrer i tredje bok. Men som nevnt tar han seg også en del friheter, både med plottene og karakterene. For eksempel er historiene til Tara og Lafayette veldig annerledes i bøkene enn i serien, og vampyren Jessica finnes ikke i det hele tatt i bøkene. At det finnes en tiltrekning mellom Sookie og Eric er tydelig både i bøkene og serien, men hvordan storyen blir på tv, vet ingen av oss. Derfor jeg liker at serien ikke er helt lik, så blir man litt overrasket også
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Hva skjedde i går egentlig? Jeg så bare at Sookie måtte suge ut kuler fra Eric, og at hun ble advart om at hun kunne få seksuelle følelser for ham, men så fikk jeg ikke sett resten av episoden. Skjedde det noe mer mellom dem etter det? *spent*
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Hysterisk morsomt når Jessica finner ut at hun blir jomfru igjen hver dag hun våkner. haha.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 Ts her igjen. De to siste episodene har jo vært så spennende når det gjelder Sookie og Eric! Var litt skuffet over at han viste seg så lite i denne ukens episode, men du verden så fine drømmesekvenser. Alexander Skarsgård er jammen flott, og de er jo så fine sammen. Om det ikke skjer noe mer ordentlig med dem før sesongen ser slutt, håper jeg hvertfall at de får opp dampen i neste sesong. Noen som vet når den begynner i USA? Jeg tror nemlig ikke jeg klarer å vente på at Nrk skal sende sesong 3.
Inx Skrevet 7. mai 2010 #12 Skrevet 7. mai 2010 Ts her igjen. De to siste episodene har jo vært så spennende når det gjelder Sookie og Eric! Var litt skuffet over at han viste seg så lite i denne ukens episode, men du verden så fine drømmesekvenser. Alexander Skarsgård er jammen flott, og de er jo så fine sammen. Om det ikke skjer noe mer ordentlig med dem før sesongen ser slutt, håper jeg hvertfall at de får opp dampen i neste sesong. Noen som vet når den begynner i USA? Jeg tror nemlig ikke jeg klarer å vente på at Nrk skal sende sesong 3. Visste ikke, men jeg sjekket. Den begynner 13 juni på HBO. Ikke lenge til
<CupCake> Skrevet 1. juni 2010 #13 Skrevet 1. juni 2010 Vil ikke lese bøkene, vil se serien som den er men følger med i USA og ikke på NRK så :s Det er uansett Eric som er kick ass <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå