Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lest tidligere at det er en del her inne som kunne tenke seg å prøve jentesex? Jeg er nysgjerrig på det og kunne gjerne tenke meg å prøve. Noen flere som tenker dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet

Noen flere som tenker dette?

35% av alle heterofile kvinner ifølge usikre kilder ;)

Skrevet

35% av alle heterofile kvinner ifølge usikre kilder ;)

Og da har vi ikke engang tatt med de som faktisk er bifile og lesbiske. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også veldig lyst til å prøve ut jentesex. Men jeg kjenner ingen som er bifile eller som kunne tenke seg å gjøre det. Jeg kunne aldri hatt sex med bestevennina mi f.eks. Jeg tror det bare ville blitt veldig rart.

Skrevet

Jeg har også veldig lyst til å prøve ut jentesex. Men jeg kjenner ingen som er bifile eller som kunne tenke seg å gjøre det. Jeg kunne aldri hatt sex med bestevennina mi f.eks. Jeg tror det bare ville blitt veldig rart.

Opprett en bruker så kan vi snakke om det hvis du vil?:)

Skrevet

Det er min store fantasi å få tilfredsstille ei jente. Kjæresten vet om denne fantasien, og siden vi begge er ganske åpne er det kanskje noe jeg en dag får levd ut, men foreløpig har vi nok med hverandre ;)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Men jeg kjenner ingen som er bifile eller som kunne tenke seg å gjøre det.

Har du spurt? Vet mange om denne fantasien din?

Gjest MikeWaters
Skrevet

Det er min store fantasi å få tilfredsstille ei jente. Kjæresten vet om denne fantasien, og siden vi begge er ganske åpne er det kanskje noe jeg en dag får levd ut, men foreløpig har vi nok med hverandre ;)

Sannsynligheten for at det detter en villig biseksuell kvinne i hodet på deg er liten, man må jobbe for å få realisert sine drømmer vet du :)

Skrevet

Sannsynligheten for at det detter en villig biseksuell kvinne i hodet på deg er liten, man må jobbe for å få realisert sine drømmer vet du :)

Jeg uttrykte meg muligens litt feil, for det er slettes ikke noe jeg forventer å få servert uten videre, nei ;) Det jeg mente var at det ikke er aktuelt for meg å leve ut den fantasien på nåværende tidspunkt fordi jeg er i et forhold, men at vi i framtiden sammen ønsker å introdusere nye mennesker i sexlivet vårt. Akkurat nå har vi det helt supert bare med hverandre, så selv om fantasien er der vil vi ikke leve den ut helt enda. Håper det var bedre formulert? :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har du spurt? Vet mange om denne fantasien din?

Nei jeg har ikke spurt sånn direkte men jeg vet hva de synes om det for de har sagt selv at de aldri kunne ha sex men en jente og det er ekkelt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Opprett en bruker så kan vi snakke om det hvis du vil?:)

Jeg har en bruker her;) Men ville helst være anonym her

Gjest brutal_mann
Skrevet

Vet om veldig mange kvinner som sier at de gjerne vil prøve jentesex. Men jeg tror det er få av dem som _virkelig_ tenner på det. De fleste tror jeg er mer ute etter å tenne/tilfredsstille en mann.

Om du virkelig vil ha jentesex så er det en smal sak. Detfinnes utallige forum og kontaktsider til dette formål. Begynn med Cupido sine sider og ta det fra der.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Håper det var bedre formulert? :)

Slettes ikke værst :)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Nei jeg har ikke spurt sånn direkte men jeg vet hva de synes om det for de har sagt selv at de aldri kunne ha sex men en jente og det er ekkelt.

Ekkelt faktisk :) Veldig mange lever ut sine fantasier uten å nødvendigvis fortelle gud og hvermann om det. Syntes du det er pirrende og dette er noe du ønsker å teste ut så skal du ikke henge deg så mye opp i hva vennene dine sier.

Som andre sier prøv cupido eller gaysir, der er det flust av mennesker med samme ekle behov ;)

Skrevet (endret)

Vet om veldig mange kvinner som sier at de gjerne vil prøve jentesex. Men jeg tror det er få av dem som _virkelig_ tenner på det. De fleste tror jeg er mer ute etter å tenne/tilfredsstille en mann.

Der tror jeg du tar feil. Det finnes virkelig mange kvinner som har lyst til å prøve jentesex, men jeg tror mange av de sliter med å dra inn en ny kvinne i et litt ustabilt forhold. Kanskje han synes hun er mer sexy enn meg? Er hun bedre til å suge enn meg? Tenker han på henne når han har sex med meg?. Dermed forblir det en fantasi.

Jentesex er også noe veldig mange kvinner har lyst til å prøve seg på, siden det er noe annet enn med en mann. Det er mye mykere og kosete.

Edit: Glemte å svare på spørsmålet til ts! Ja, jeg kunne tenke meg det og ja, jeg har prøvd :)

Endret av Eliisa
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kysset litt med en annen jente en gang, bare for å se hvordan det var, det var faktisk litt godt. :rødme: Men det stopper der for meg, iallefall. ^^

Skrevet

Jeg har kjempelyst til å prøve, men helst sammen med samboeren min. Vi fantaserer om det, og har bestemt oss for at vi skal slå til når sjansen byr seg. Jeg blir kåt av å tenke på at han slikker og koser med en annen jente, og vil også se på at han penetrerer henne. Gjerne at hun suger ham også. I tillegg vil jeg selvfølgelig delta selv også, og har lyst til å slikke og bli slikket til orgasmen kommer. Dette tenker jeg på hver gang vi har sex, og jeg kommer lettere da... Vi vil helst ha med en jente som ingen av oss kjenner fra før, og gjerne fra en annen by...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Der tror jeg du tar feil. Det finnes virkelig mange kvinner som har lyst til å prøve jentesex, men jeg tror mange av de sliter med å dra inn en ny kvinne i et litt ustabilt forhold. Kanskje han synes hun er mer sexy enn meg? Er hun bedre til å suge enn meg? Tenker han på henne når han har sex med meg?. Dermed forblir det en fantasi.

Jentesex er også noe veldig mange kvinner har lyst til å prøve seg på, siden det er noe annet enn med en mann. Det er mye mykere og kosete.

Edit: Glemte å svare på spørsmålet til ts! Ja, jeg kunne tenke meg det og ja, jeg har prøvd :)

Men tenner de da på jentesex hvis de kun er opptatt av mannens nytelse? Jentesex behøver da virkelig ikke å bare være mykt, kosete og uskyldig! Heterosex og homsesex går da ikke alltid lidenskapelig for seg?! Eller? Det er vel individuelt hvor sterk sexlyst man har, og hvor bra man matcher hverandre i senga. Det har ingenting med kjønn eller legning å gjøre.

Det er turn-off med heterojenter som bare vil kose. Det er derfor jeg kun har sex med jenter som er lesbiske eller bifile, og som ikke er redde for å vise at de virkelig er kåte og tenner på jenter.

Skrevet

Men tenner de da på jentesex hvis de kun er opptatt av mannens nytelse? Jentesex behøver da virkelig ikke å bare være mykt, kosete og uskyldig! Heterosex og homsesex går da ikke alltid lidenskapelig for seg?! Eller? Det er vel individuelt hvor sterk sexlyst man har, og hvor bra man matcher hverandre i senga. Det har ingenting med kjønn eller legning å gjøre.

Det er turn-off med heterojenter som bare vil kose. Det er derfor jeg kun har sex med jenter som er lesbiske eller bifile, og som ikke er redde for å vise at de virkelig er kåte og tenner på jenter.

Jeg svarte på det brutal_mann sa om at han tror at kvinner ofte sier at de tenner på det for å tilfredsstille en mann. Jeg tror derimot at kvinner faktisk tenner på det, men at de ofte vil gjøre det alene med en annen kvinne - istedet for å dra inn en annen mann :) Tror du misforstod meg.

Skrevet

Jeg vil gjerne prøve det :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...