Gjest Anjelika Skrevet 22. april 2010 #41 Skrevet 22. april 2010 Det er selvsagt mulig, men essensen i det er at jeg har lest mange hundre innlegg, og det er jævla langt mellom temaer som hot mama startet. Synes da det dukker opp 10 tråder her daglig om hvordan man skal runke, suge, ri, deepthroate, svelge, snakke dirty, kle seg sexy og overraske mannen med noe eller piffe opp sexlivet for hans skyld. Veldig mange bra forslag her, nesten alt jeg tenkte jeg skulle skrive er nevnt. Kanskje med unntak av rimming, hehe.. ikke noe for alle, men det finnes nok av de som ser stjerner og planeter av det! Om du først driver med seriøs anal play og handjobs bakfra så er det jo et åpenbart neste skritt, hehe. Jeg og min er hekta på BDSM. Der er det jo et helt hav av gøyale ting man kan finne på som gir nye følelser. Om han liker litt smerte så kan det være ganske så mindblowing å kombinere det med nytelse og orgasmer, jeg personlig er veldig glad i det (er sub). Men det som faktisk fikk typen min til å bli vill og gal var da vi byttet roller for moro skyld. Han er egentlig veldig dominant av seg, men en dag bandt jeg han fast, pisket han litt, satt på ansiktet hans og satt overskrevs han og brukte leketøy på meg selv både her og der osv. Det ble tatt imot med enorm entusiasme. Mildt sagt. Men det beste han vet i hele verden tror jeg faktisk er en lang og deilig full body oljemassasje. Alt til sin tid
Gjest jeansgutt21 Skrevet 23. april 2010 #42 Skrevet 23. april 2010 Dama er litt i domina modus fortida, fikk en beskjed i ste om at hun har en overraskelse for meg i kveld! Jeg skal få en opplevelse jeg sent vil glemme, klarer ikke å konsentrere meg i det heletatt her jeg sitter i forelesningssalen. Den trange jeansen min holder på å spjære. hehe
Gjest Mann 48 Skrevet 23. april 2010 #43 Skrevet 23. april 2010 Teknikk er orgasme- og nytelsesverktøy og egentlig ikke så vanskelig å tenke seg. Ett poeng er imidlertid: Hvis noe funker glimrende idag, ikke stress med å "fikse" det. Streben etter det ultimate er det godes verste fiende. Ellers ville jeg ha nytt dagene og knullet som faen mens forholdet er rosenrødt, nytt og spennende. For de grå dagene vil være her før du aner det, og da kommer utfordringene. På kort og lang sikt er det imidlertid dette du skal ha fokus på: Du må trigge hans største seksualle organ - altså hjernen. Dette med tenning vil alltid være langt viktigere enn f. eks. en plugg i rompa, hvis du forstår hva jeg mener. Ingenting av teknikker er relevant hvis man ikke greier å tenne hverandre. Å finne fram til hans egentlige tenningsmønster er derfor den viktigste investeringen du kan gjøre for forholdet deres på kort og lang sikt. Men det krever at du legge fra deg fordommer, slik at han blir såpass trygg på deg at han lar seg lokke fram med sitt egentlige seksuelle "jeg". Men dette vil han neppe betro deg før han er helt sikker på at du aldri vil bruke denne kunnskapen mot han. Derfor kan det godt være at du per idag ikke har full oversikt her enda. For ordens skyld: Hvis han hadde spurt meg om det samme som du spør om, ville jeg gitt han de samme rådene.
SMann Skrevet 23. april 2010 #44 Skrevet 23. april 2010 Hva med å starte med en tur på byen hvor han vet at du ikke har truse. Prøv å danse med kuler i vagina. Jeg blir kåt av at partner er litt "dirty". Det blir sterkere det som skjer etterpå....
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #45 Skrevet 23. april 2010 Vet ikke helt om mitt spm passer inn her, men prøver fordet. Saken er at jeg ofte kommer veldig fort ved samleie, hvis det er mannen som har styringa får jeg ikke flyttet på meg eller noe for å holde orgasmen unna. Etter orgasmen er jeg veldig øm i noen minutter(har forstått at dette egentlig er ganske vanlig), og det er drit vondt at han skal fortsette med noe innimeg. Så spm er vel om noen har tips til hva jeg kan gjøre for at mannen skal ha det bra mens jeg tar en liten pause?
Miss Undercover Skrevet 24. april 2010 #46 Skrevet 24. april 2010 (endret) Det er selvsagt mulig, men essensen i det er at jeg har lest mange hundre innlegg, og det er jævla langt mellom temaer som hot mama startet. Hvis du er uenig, skjønner jeg at du nekter pr. prinsipp :D Greia er at kvinner flest ikke ser på det som viktig å vite. Da hadde flere spurt. Jeg er ikke 40-year-old virgin. Kanskje jeg bare har vært ekstremt uheldig? Selv med et brukbart empirisk grunnlag. Ja, du har garantert vært ekstremt uheldig. Eller kanskje du ikke har inspirert så veldig til engasjement? Du virker ikke så veldig positivt innstilt til damer, kan hende de merker det. Og du tar feil rett og slett - det er ikke "jævla langt" mellom innlegg som ts sitt. Virkeligheten er slik: Synes da det dukker opp 10 tråder her daglig om hvordan man skal runke, suge, ri, deepthroate, svelge, snakke dirty, kle seg sexy og overraske mannen med noe eller piffe opp sexlivet for hans skyld. Endret 24. april 2010 av Miss Undercover
Miss Undercover Skrevet 24. april 2010 #47 Skrevet 24. april 2010 Forøvrig veldig bra innlegg av Mann 48.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 24. april 2010 #48 Skrevet 24. april 2010 Fikk en helt sinnsykt digg natt, helt sjelven enda:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #49 Skrevet 26. april 2010 Vet ikke helt om mitt spm passer inn her, men prøver fordet. Saken er at jeg ofte kommer veldig fort ved samleie, hvis det er mannen som har styringa får jeg ikke flyttet på meg eller noe for å holde orgasmen unna. Etter orgasmen er jeg veldig øm i noen minutter(har forstått at dette egentlig er ganske vanlig), og det er drit vondt at han skal fortsette med noe innimeg. Så spm er vel om noen har tips til hva jeg kan gjøre for at mannen skal ha det bra mens jeg tar en liten pause? Ingen med noen svar???
Gjest jeansgutt21 Skrevet 27. april 2010 #50 Skrevet 27. april 2010 Ingen med noen svar??? Hei! Vanligvis er det ikke noe problem at mannen skal ha det bra, hvis han ikke har fått orgasme enda! Dere kan gjøre mange ting for at dere skal ha det bra, selv om du får orgasme raskt! Har du pratet med han om dette, sagt at du ikke har det så bra rett etter at du har fått orgasme? Du må si fra, si at du trenger en pause før du er klar for mer:) Du kan jo fortelle at du ikke vil komme så raskt, be han stoppe opp rett før du får orgasme, roe litt ned før dere fortsetter, slik kan du utsette orgasmen mange ganger! Fordelen er at du og han får det godt mye lenger, og at du får mye sterkere orgasme når du først exploderer! Hvis du allikevel får orgasme raskt, kan du jo også gi han en nydelig omgang med oralsex, men husk å stoppe slik at han ikke eksploderer, sånn at dere kan fortsette når du er klar igjen! Vil garantere at du blir raskt kåt igjen:)
Gjest nobilian Skrevet 27. april 2010 #51 Skrevet 27. april 2010 Ingen med noen svar??? *** Perfeksjoner sugekunsten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå