Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #21 Skrevet 21. april 2010 For noe tull. Overraskende mange sutrende, martyraktige menn her inne. Not cool. Jeg har lest ganske mange av dine innlegg her de siste fire årene, men kan ikke komme på at du noen gang har ytret ønske om det samme som trådstarter. Ikke veldig mange andre heller. Lukk opp øynene, se på verden. HVOR ligger ansvaret for at et sexliv skal være bra i media, på nettet, i venninnesnakk (spør du dine venninner om hvordan du skal gjøre det bedre for mannen din etc..?) Ansvaret ligger hos mannen. Ikke nødvendigvis innenfor forholdets fire vegger, der er det gjerne likt fordelt, fordi to mennesker som er glade i hverandre, forhåpentligvis også kan snakke sammen. Utenfor er det slik at svikter mannen, svikter alt, og man kan like gjerne bli lesbisk, for hvem trenger en sytete, impotent, usikker mann anyway? :D Du trenger ikke ta mine ord for det, bare les det du skriver.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #22 Skrevet 21. april 2010 Jeg har lest ganske mange av dine innlegg her de siste fire årene, men kan ikke komme på at du noen gang har ytret ønske om det samme som trådstarter. Ikke veldig mange andre heller. Lukk opp øynene, se på verden. HVOR ligger ansvaret for at et sexliv skal være bra i media, på nettet, i venninnesnakk (spør du dine venninner om hvordan du skal gjøre det bedre for mannen din etc..?) Ansvaret ligger hos mannen. Ikke nødvendigvis innenfor forholdets fire vegger, der er det gjerne likt fordelt, fordi to mennesker som er glade i hverandre, forhåpentligvis også kan snakke sammen. Utenfor er det slik at svikter mannen, svikter alt, og man kan like gjerne bli lesbisk, for hvem trenger en sytete, impotent, usikker mann anyway? :D Du trenger ikke ta mine ord for det, bare les det du skriver. Jeg forsetter litt selv her jeg: Hot mama, det høres ut som du har tatt veldig mye ansvar+ for at dere skal ha det bra. Jeg har ikke noen flere tips enn det du allerede har fått/prøvd, men du er en sjelden fugl, og du har en heldig kjæreste. Miss U, jeg så at du modererte deg litt etter at jeg skrev det ovenfor. Beklager, ikke meningen å være så kvass mot deg. Det generelle om ansvaret mener jeg fremdeles.
Gjest hot mama Skrevet 21. april 2010 #23 Skrevet 21. april 2010 Jeg forsetter litt selv her jeg: Hot mama, det høres ut som du har tatt veldig mye ansvar+ for at dere skal ha det bra. Jeg har ikke noen flere tips enn det du allerede har fått/prøvd, men du er en sjelden fugl, og du har en heldig kjæreste. Miss U, jeg så at du modererte deg litt etter at jeg skrev det ovenfor. Beklager, ikke meningen å være så kvass mot deg. Det generelle om ansvaret mener jeg fremdeles. Takk Han er heldig og jeg er heldig, så enkelt er det Sjelden er jeg nok ikke, tenker det henger sammen med litt livserfaring og noen flere år på baken
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #24 Skrevet 21. april 2010 Takk Han er heldig og jeg er heldig, så enkelt er det Sjelden er jeg nok ikke, tenker det henger sammen med litt livserfaring og noen flere år på baken Meg igjen :D Jeg er straks 40, men synes fremdeles det er sjeldent.
Gjest hot mama Skrevet 21. april 2010 #25 Skrevet 21. april 2010 Meg igjen :D Jeg er straks 40, men synes fremdeles det er sjeldent. I så fall syns jeg det er trist. Sex skal være et samspill, med fokus på gjensidighet mener nå jeg. (og jeg er bare bittelitt eldre enn deg)
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #26 Skrevet 22. april 2010 Gi ham en handjob bakfra, han i doggystyle. Gi ham litt ris på rompa og kanskje litt analmassasje. Det skal jeg love deg er helt villt. Vi har begynt med det og jeg kan nesten ikke gå tilbake til normal handjob lenger!
Gjest lambda Skrevet 22. april 2010 #27 Skrevet 22. april 2010 *** Når hun suger meg, gjør hun det best om hun bruker hender og munn samtidig (i samme retning og ikke med et stramt grep). Mye fuktighet er nødvendig. Du kan jo prøve en "sloppy job"? Hva er en sloppy job?=
MarianneE Skrevet 22. april 2010 #28 Skrevet 22. april 2010 *tar til meg tipset om en handjob bakfra* Noe som mannen min gal er når jeg masserer området mellom pungen og rompehullet. Det har vist et navn det området der, men ikke pokker om jeg husker hva det er. Jeg kan bruke fingre, tunge eller en liten vibrator der. Samme om jeg suger ham slik at pikken hans er veldig våt, og tar to-tre fingertupper og bare "drar" forsiktig fra rota og ut til hodet, men for og gjøre dette må pikken være veldig våt slik at fingertuppene glir. Du kan og suge ham med noe i munnen. Kald drikke, kullsyreholdig drikke, varm drikke. Ha dette i munnen en stund mens du duger ham, svelg drikken, og ta en deep-throat på ham etterpå. Det var det jeg kom på....
Miss Undercover Skrevet 22. april 2010 #29 Skrevet 22. april 2010 Jeg har lest ganske mange av dine innlegg her de siste fire årene, men kan ikke komme på at du noen gang har ytret ønske om det samme som trådstarter. Ikke veldig mange andre heller. Lukk opp øynene, se på verden. Kan det være at du blander meg med en annen? Jeg har bare vært her ett år, ikke fire. Uansett. Det var da en svært besynderlig konklusjon å trekke at jeg ikke har fokus på min manns nytelse fordi jeg ikke har spurt dere her inne på KG om tips! I say! Da kjenner jeg at det blir litt vanskelig å ta deg på alvor, altså. Jeg har fokus på veldig mye forskjellig i livet mitt - men lite av det havner på nett, for å si det sånn. I kvinneblader er det stadig artikler med tips til aktiviteter i senga som vil gi mannen nytelse. Jeg skjønner at du har vært uheldig, altså, men fra det å til å generalisere slik? At kvinner flest bare tar og ikke gir? Det er jo ikke sant, selvfølgelig. Ingen kan si noe generelt om en veldig stor gruppe mennesker kun basrt på egen erfaring - om man er aldri så mye 40 år.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 22. april 2010 #30 Skrevet 22. april 2010 For at mannen skal oppleve vill nytelse og orgasmer som får han til å se stjerner og planeter er det klart at menn har mange forskjellige meninger og preferanser på hva de liker og hva som tenner dem på en slik måte at nytelsen kan bli helt ekstremt digg for han! Blant annet handler det om evnen til å tørre å utforske forskjellige ting og ikke låser seg fast i det vante, som etterhvert kan bli ganske så kjedelig! Og ikke minst handler det om at både han og hun er samstemte og lekne og tørr å utforske hverandre:) For meg handler det om å utforske meg selv, tørre å prøve ut alt som er spennende og godt! Som en skriver, det å få en handjob bakfra med analstimuli samtidig, gjerne med en vibrerende butplug inn i analen, kan få meg til høyder som gir meg helt sinnsyke orgasmer. Hvis jeg står i doggystilling faller jeg sammen pga krampeene jeg får av orgasmens kraft. Digger også å ta dama, mens hun og jeg har hver vår butplug i analen. Men det er faktisk slik at skal nytelsen og orgasmene, for vår del, bli sterkest og best mulig, må vi gi den av oss som skal få orgasmen all oppmerksomheten. Når nytelsen og orgasmen bygger seg opp er det viktig å kunne gi seg hen til egen nytelse og kosentrere seg om egen orgasme slik at orgasmen blir sterkest og lengst mulig. Det er faktisk like viktig for meg at vi opplever felles nytelse, der jeg kan få gi dama oppmerksomhet, erte henne leneeenge før jeg tilslutt gir henne orgasmer som helt får henne i syvende himmel, jeg bare digger å se henne vri seg og riste av orgasmekramper. Det er ofte etter en slik lang stund der hun har fått flere orgasmer at jeg kommer i modus og kan oppleve nytelse og orgasmer som tar helt fra meg pusten. Ofte er det impulsivirtet og uforutsette settings som ofte gir oss de beste sexopplevelsene:) Min beste opplevelse opplevde jeg en gang som dama og jeg hadde et langt forspill og ertet hverandre leeeenge før hun plutselig kommmanderte meg til å bli bundet på hender og føtter. Hun begynte med å sugde og runket meg samtidig som jeg fikk en vibrator inn i meg! Da hadde hun all kontroll, rett før jeg skulle til å eksplodere av orgasme, begynte hun å stoppe igjen og igjen, det føltes det som at jeg hadde en sammenhengende laaaang orgasme. Hun holdt hun på i nesten 4 timer, jeg holdt på å bli gal, men jeg var bundet fast, slik at jeg ikke kunne gjøre noe for å komme løs å gi meg selv orgasme. Jeg ble helt vill av nytelsen og hylte som en gal uten at hun lot meg få orgasme, jeg mistet tilslutt stemmen! Da hun tilslutt ga meg orgasmen, ristet jeg i kramper å spente kroppen i bue. Heldigvis for naboene kom etterhvert bare hese hyl. Alt svartnet, mens jeg så et gnistregn av stjerner og tid og sted forvant. Jeg opplevde en helt ekstrem nytelse som jeg aldri hadde kjent maken til, føltes som en total kroppsorgasme der nytelsen føltes fra fingertuppene til tærne, alt føltes som å vare en evighet. Kroppen var så gira av å vente så lenge på orgasmen at det skulle ikke så mange minuttene, tror nesten det handlet om sekunder før jeg eksploderte i en ny helt sinnsyk orgasme, denne orgasmen var enda sterkere enn den første, det gikk så vilt for meg at jeg tilslutt besvimte av orgasmen! Den gangen hadde jeg og dama en hel helg, der vi bare hadde sex og elska vilt, må vel si at dette har nok gjentatt seg mange ganger, siden vi er ganske så sexgale og sugne på nytelse, sex og ville orgasmer:)
Bringebærjenta Skrevet 22. april 2010 #31 Skrevet 22. april 2010 Problemet mitt er at jeg aldri får lov til ågjøre noe særlig med kjæresten min. Han stopper meg alltid. Får ikke suge han til han kommer eller kose med han eller gjøre det godt for han. Og det vil jeg så gjerne. Han fokuserer bare på meg. Og han synes at sæd er ekkelt og at jeg ikke burde bli griset til. Men som jeg prøver å si så liker jeg det. Jeg liker at ting er litt grisete, jeg elsker å kose med han og vil gjerne gjøre det. Har sagt det mange ganger men det ender alltid opp med at han legger seg oppå meg etter et forspill på maks tre minutter også kommer han inni meg, før han løper for å finne noe å tørke med. Hva kan jeg gjøre?
Gutt87 Skrevet 22. april 2010 #32 Skrevet 22. april 2010 Noe som mannen min gal er når jeg masserer området mellom pungen og rompehullet. Det har vist et navn det området der, men ikke pokker om jeg husker hva det er. Mellomkjøttet på folkemunne Perineum er vel den proffe betegnelsen. Er ikke uten grunn at han liker å bli massert der siden det er direkte linket til prostata.
Gjest Jeansgutt21 Skrevet 22. april 2010 #33 Skrevet 22. april 2010 Problemet mitt er at jeg aldri får lov til ågjøre noe særlig med kjæresten min. Han stopper meg alltid. Får ikke suge han til han kommer eller kose med han eller gjøre det godt for han. Og det vil jeg så gjerne. Han fokuserer bare på meg. Og han synes at sæd er ekkelt og at jeg ikke burde bli griset til. Men som jeg prøver å si så liker jeg det. Jeg liker at ting er litt grisete, jeg elsker å kose med han og vil gjerne gjøre det. Har sagt det mange ganger men det ender alltid opp med at han legger seg oppå meg etter et forspill på maks tre minutter også kommer han inni meg, før han løper for å finne noe å tørke med. Hva kan jeg gjøre? Huff så kjedelig det må være da, egentlig for dere begge! Han går glipp av mye nytelse og sexen må da bli nesten en slik må greie for han, virker det for meg da! Det tenker ikke vi på i det heletatt at sæd og safter er ekkelt, dette syns vi bare er superdigg, en bekreftelse på at vi opplever hemningsløs nytelse sammen:) Du må prøve å overtale han til la sæden sprute! Har nesten ikke hørt om menn som ikke syns det er digg å sprute sæden sin utover dama!
Gjest hot mama Skrevet 22. april 2010 #34 Skrevet 22. april 2010 Tusen takk for mange gode tips! Gjett om det skal testes ut
Bringebærjenta Skrevet 22. april 2010 #35 Skrevet 22. april 2010 Huff så kjedelig det må være da, egentlig for dere begge! Han går glipp av mye nytelse og sexen må da bli nesten en slik må greie for han, virker det for meg da! Det tenker ikke vi på i det heletatt at sæd og safter er ekkelt, dette syns vi bare er superdigg, en bekreftelse på at vi opplever hemningsløs nytelse sammen:) Du må prøve å overtale han til la sæden sprute! Har nesten ikke hørt om menn som ikke syns det er digg å sprute sæden sin utover dama! Han tar like ofte initiativ til sex som meg, bare virker som om han ikke klarer helt å slappe av... Synes det er veldig dumt.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 22. april 2010 #36 Skrevet 22. april 2010 Overraskende mange sutrende, martyraktige menn her inne. Not cool.
Charlie28 Skrevet 22. april 2010 #37 Skrevet 22. april 2010 Hm..tror det kan være litt foskjellig fra mann til mann.. Likevel har eg funnet ut av noe som MIN mann liker at jeg gjør Hvis du fukter den ene hånden din med litt spytt eller glidemiddel el liknende, og bruker den til å ta på ballene mens du suger OG runker.. Høres muligens litt omfattende ut, men det er kjempe lett, og enda lettere når mannen vrir seg i nytelse :D Bra instilling!!! Viktig å fokusere på hva partneren vil like.. Dersom begge gjør det er det jo og "vin vin" situasjon
Gjest MikeWaters Skrevet 22. april 2010 #38 Skrevet 22. april 2010 "vin vin" situasjon Chablis eller Sangre de toro?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2010 #39 Skrevet 22. april 2010 Kan det være at du blander meg med en annen? Jeg har bare vært her ett år, ikke fire. Uansett. Det var da en svært besynderlig konklusjon å trekke at jeg ikke har fokus på min manns nytelse fordi jeg ikke har spurt dere her inne på KG om tips! I say! Da kjenner jeg at det blir litt vanskelig å ta deg på alvor, altså. Jeg har fokus på veldig mye forskjellig i livet mitt - men lite av det havner på nett, for å si det sånn. I kvinneblader er det stadig artikler med tips til aktiviteter i senga som vil gi mannen nytelse. Jeg skjønner at du har vært uheldig, altså, men fra det å til å generalisere slik? At kvinner flest bare tar og ikke gir? Det er jo ikke sant, selvfølgelig. Ingen kan si noe generelt om en veldig stor gruppe mennesker kun basrt på egen erfaring - om man er aldri så mye 40 år. Det er selvsagt mulig, men essensen i det er at jeg har lest mange hundre innlegg, og det er jævla langt mellom temaer som hot mama startet. Hvis du er uenig, skjønner jeg at du nekter pr. prinsipp :D Greia er at kvinner flest ikke ser på det som viktig å vite. Da hadde flere spurt. Jeg er ikke 40-year-old virgin. Kanskje jeg bare har vært ekstremt uheldig? Selv med et brukbart empirisk grunnlag.
Nikken Skrevet 22. april 2010 #40 Skrevet 22. april 2010 Full body massage med masse massasjeolje! Sex når begge er helt glatt og fancy er også utrolig artig og pirrende. Kan også anbefale bind for øynene på ham, og muligens binde han lett fast. En som normalt er mest dominant vil oppleve det som ganske spesielt når rollene forandres. Masse glidemiddel på penis, bruk ene hånden til å holde ned forhuden, mens andre jobber eksklusivt på penishodet. Se hvordan du har mannen helt i din kontroll. Dette gir noen helt spesielle orgasmer, og utrolig intens følelser mens du holder på - nesten som tortur. Igjen masse glidemiddel, bruk en del kraft og simuler at hånden din er vagina når du trer den fra tuppen av hodet og nedover hele penis. Dette føles ut som penetrering, bare mer intenst. Sitt oppå mannen, penis mellom kjønnslepper (ikke penetrering) og ri fram og tilbake. Det jeg kommer på som ikke er nevnt alt (jeg liker ikke anal-leking så har ingen erfaring med det)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå