Gjest hot mama Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Kjæresten og jeg har et deilig sexliv. Ofte, variert og lidenskapelig. Men jeg ønsker å få han til nye høyder. Kan mennene her inne gi meg gode tips? (Damene også, så klart)
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Kjæresten og jeg har et deilig sexliv. Ofte, variert og lidenskapelig. Men jeg ønsker å få han til nye høyder. Kan mennene her inne gi meg gode tips? (Damene også, så klart) Utrolig spørsmål! *Klype seg i armen*
Gjest hot mama Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Når alt er vel hvorfor nå nye høyder? Alltid muligheter for forbedringer, vettu
Gjest hot mama Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Utrolig spørsmål! *Klype seg i armen* ????
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 ???? Det jeg mente var at du må være noe av en sjelden fugl som faktisk setter mannens nytelse i sentrum for en stakket stund. Så godt som samtlige poster her inne er UTELUKKENDE fokusert på kvinnens nytelse, som for øvrig ikke kvinnen selv, men mannen har det hele og fulle ansvar for. Derav min sjokkerte reaksjon på vinklingen din.
Miss Undercover Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Det jeg mente var at du må være noe av en sjelden fugl som faktisk setter mannens nytelse i sentrum for en stakket stund. Så godt som samtlige poster her inne er UTELUKKENDE fokusert på kvinnens nytelse, som for øvrig ikke kvinnen selv, men mannen har det hele og fulle ansvar for. Derav min sjokkerte reaksjon på vinklingen din. For noe tull. Overraskende mange sutrende, martyraktige menn her inne. Not cool.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Det som fekk han til å nå nye høyder var at jeg hadde i en vibrerende buttplugg i rumpa når han tok meg bakfra. Vibrasjone fekk han til å komme mye hardere og lengre enn noen gang! Så er du ikke redd for litt anal-lek, så kan det jo vere noe å prøve Skal og sies at det ikke bare var han som blei sendt til nye høyder
Gjest Adam Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 For noe tull. Overraskende mange sutrende, martyraktige menn her inne. Not cool. Ditt svar er typisk hersketeknikk kvinner bruker når de ikke liker noe menn sier. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å komme med innspill til TS i denne tråden, men jeg antar at jeg da vil bli kalt sutrete så derfor avstår jeg. Du vil åpenbart ikke høre hva vi har på hjertet i forhold til sex med kvinner, og spesielt ikke hvis dette ikke er i samsvar med et kvinnesjåvinistisk seksualsyn. Til TS: Beklager, men så lenge man må forholde seg til disse hersketeknikkene som en del sjåvinister benytter seg av her inne, så vil du neppe få særlig åpenhjertige og ærlige innspill fra menn. Du vil nok få politisk korrekte innspill som kvinner liker å høre, men noe som er egnet til å hjelpe deg til å forstå, vil neppe dukke opp.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2010 #10 Skrevet 21. april 2010 For noe tull. Overraskende mange sutrende, martyraktige menn her inne. Not cool. Du må virkelig ha noen tykke rosafargede colabunn-briller på deg siden du benekter det som burde være klart for alle. Ikke overraskende egentlig, når jeg tenker meg om.
Gjest hot mama Skrevet 21. april 2010 #11 Skrevet 21. april 2010 Ditt svar er typisk hersketeknikk kvinner bruker når de ikke liker noe menn sier. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å komme med innspill til TS i denne tråden, men jeg antar at jeg da vil bli kalt sutrete så derfor avstår jeg. Du vil åpenbart ikke høre hva vi har på hjertet i forhold til sex med kvinner, og spesielt ikke hvis dette ikke er i samsvar med et kvinnesjåvinistisk seksualsyn. Til TS: Beklager, men så lenge man må forholde seg til disse hersketeknikkene som en del sjåvinister benytter seg av her inne, så vil du neppe få særlig åpenhjertige og ærlige innspill fra menn. Du vil nok få politisk korrekte innspill som kvinner liker å høre, men noe som er egnet til å hjelpe deg til å forstå, vil neppe dukke opp. Innspill tas i mot med takk, om du er så snill? Jeg ønsker nettopp åpenhjertige og ærlige innspill fra menn. Det var jo derfor jeg startet tråden. Vil også presisere at jeg ikke er ute etter å fokusere på hans nytelse "en stakket stund", som en annen sa lenger oppe. Jeg ønsker at han skal ha det like deilig som jeg har det, og da trenger jeg mannfolkhjelp Takk for rådet om but-plug, det skal definitivt prøves
Miss Undercover Skrevet 21. april 2010 #12 Skrevet 21. april 2010 (endret) Ditt svar er typisk hersketeknikk kvinner bruker når de ikke liker noe menn sier. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å komme med innspill til TS i denne tråden, men jeg antar at jeg da vil bli kalt sutrete så derfor avstår jeg. Du vil åpenbart ikke høre hva vi har på hjertet i forhold til sex med kvinner, og spesielt ikke hvis dette ikke er i samsvar med et kvinnesjåvinistisk seksualsyn. Det synes jeg var en urettferdig tilbakemelding. Var spent på svarene til TS selv,jeg. Også kom det barnslige "jeg jeg sjokkert over at det i det hele tatt finnes damer som tenker på mannens nytelse, altså"-innlegget og pissed me off. selvsentrert sutring er kjipt enten det kommer fra kvinner og menn. Det er selvfølgelig ikke hersketeknikk å hevde det. Om han hadde skrevet "så fint at du tenker på mannens nytelse. Jeg har møtt på flere kvinner som ikke gjør det", skulle jeg ikke på noen måte tenkt på å kalle han sutrete. Vi har alle negative opplevelser og det er det helt fair å snakke om. Men han generaliserte på useriøst vis, og det synes jeg det er helt greit å gi en tilbakemelding på. Endret 21. april 2010 av Miss Undercover
Gjest hot mama Skrevet 21. april 2010 #13 Skrevet 21. april 2010 Jeg ønsker at dette skal bli en konstruktiv tråd med nyttige tilbakemeldinger, ikke nok en KG-krangletråd. Om det er mulig.
Gjest nobilian Skrevet 21. april 2010 #15 Skrevet 21. april 2010 (endret) Kjæresten og jeg har et deilig sexliv. Ofte, variert og lidenskapelig. Men jeg ønsker å få han til nye høyder. Kan mennene her inne gi meg gode tips? (Damene også, så klart) *** Skaff et teleskop og ta ham med på nattlig fjelltur. Da blir det både nye høyder og stjerner og planeter. Nei, ok. Helt seriøst er det som gir meg de beste opplevelsene i senga ofte settingen rundt, gjerne det å finne frem til nye ting som begge oppdager at de tenner på. Vet du om noe som tenner deg spesielt mye, men som du ikke har fortalt ham om? Prøv. Å oppfylle fantasiene til dama er i de aller, aller fleste tilfellene ekstra tennende. Jeg kan ha så teknisk sex jeg bare lyster, men det er det psykologiske som funker for meg. Vet det ble noe diffust, men du får nesten forsøke å finne ut av om det er noe han har lyst til å prøve, eller selv foreslå noe du har lyst til. Dere har garantert ikke prøvd alt, og noen ganger kan det være småting som skiller mellom grei sex og stjerner-og-planeter-sex. Endret 21. april 2010 av nobilian
Gjest hot mama Skrevet 21. april 2010 #16 Skrevet 21. april 2010 Takk for fint svar, Nobilian Vi er frigjorte og ikke redde for å prøve nye ting, så jeg skal ta til meg tipsene dine. Samtidig så tenker jeg litt mer "teknisk". Skjønner den psykologiske tilnærmingen, men lurer på om det er konkrete, fysisk ting som gjør at det føles ekstra deilig for mannen. Hvis noen skjønte hva jeg mente med det?
Gjest nobilian Skrevet 21. april 2010 #17 Skrevet 21. april 2010 *** For egen del liker jeg at kjæresten min forsøker å "deepthroate". Mange menn liker anal stimulering, både utenpå og inni, men dette funker ikke for meg, så skal ikke si noe hverken fra eller til. Runker kjæresten meg, liker jeg at hun runker meg "ferdig", ikke at hun slipper ved første rykning. Hun kan gjerne stimulere penishodet (forsiktig) med munn, lepper, kinn, pupper mens utløsningen pågår (mens hun fortsatt runker). Når hun suger meg, gjør hun det best om hun bruker hender og munn samtidig (i samme retning og ikke med et stramt grep). Mye fuktighet er nødvendig. Du kan jo prøve en "sloppy job"? Kjenner, som en her oppe nevnte, mer når hun har en vibrator i det hullet jeg ikke bruker for øyeblikket. Blir ikke alltid kraftigere utløsning av det, men det kiler ganske godt underveis. Jeg har i tillegg en greie for dominans, og liker ofte å spenne dama fast, holde hardt i hår og knulle henne fast i madrassen, om det kan sies sånn. Noen ganger går vi også en god del lenger. Kanskje en av dere trives i rollen som submissiv? Dette er ganske elementære ting som funker for meg, mulig er det allerede en selvfølge for dere.
Gutt87 Skrevet 21. april 2010 #18 Skrevet 21. april 2010 Om jeg skal se stjerne og planeter er det stimulering av prostata samtidig som jeg får en heftig blowjob som gjelder Jeg må ihvertfall ligge om jeg får slik behandling fordi at jeg mister fotfeste om jeg står når orgasmen kommer
Gjest hot mama Skrevet 21. april 2010 #19 Skrevet 21. april 2010 Takk igjen! Noen gode tips der. Noe av det har vi allerede prøvd, som f.eks deep throat, og det elsker han Samme med analstimuli. Ang sub/dom, så er jeg mest sub, og det funker for oss, selv om jeg også kan ta styring. Må nok prøve den butplug`en, tror jeg :D
Gjest Adam Skrevet 21. april 2010 #20 Skrevet 21. april 2010 Jeg ønsker at dette skal bli en konstruktiv tråd med nyttige tilbakemeldinger, ikke nok en KG-krangletråd. Om det er mulig. Så lenge Miss Undercover mener seg berettiget å karakterisere bidragsytere i tråden din, skal jeg være svært kortfattet. Dette skal du IKKE gjøre mot kjæresten din. Å kalle en mann sutrete er omtrent like fornærmende som å kalle en kvinne for hore. Det er en av de mest effektive måter å skaffe seg mannlige fiender på,- det å kalle dem sutrete. Hadde Miss Undercover innsett feiltrinnet sitt her, skulle jeg spandert en times arbeid på å gi dere innspill som dere kunne reflektere litt over. Men slik det er nå, velger jeg å bruke den timen på noen som verdsetter mine oppfatninger og som ikke irriterer meg. Man må gjerne være uenig, men å karaterisere eller gå til personangrep på grunn av forskjellige oppfatninger er beklageligvis blitt rimelig typisk for dette forumet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå