Gjest SmallTalk Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Er det noen som har en idè om hvor jeg får kjøpt knotter til skyvedører? Slike ting som man stapper inn i hullene i døra og som man bruker til å åpne døra med. Det er snakk om ei dør som går inn i veggen og ikke skyvedørsgarderobe.
Rufus Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Det får man kjøpt i alle byggevarebutikker rundt her jeg bor i Østfold....både Maxbo og XL-Bygg har i alle fall her... Har forresten bare sett de i "sølv" farge, men de kan sikkert skaffe annet også...
Shade Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Ikea har et ganske stort utvalg av diverse skapknotter
Gjest SmallTalk Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Takk! Da får jeg se om jeg kommer meg innom en byggvareforretning på fredag. Og hva slags farge det er spiller ingen rolle, så lenge jeg får bytta ut de som er der nå. Bikkja har nemlig prøvd å "åpne" skyvedøra og i tillegg til å klore opp døra, så har han ødelagt ett av "håndtaka" og det ser ikke videre pent ut. Jaja... Det blir værst for bikkja. Heretter får han være i kjelleren når jeg er på skolen.
Gjest SmallTalk Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Ikea har et ganske stort utvalg av diverse skapknotter Takk, men tror ikke Ikea har sånne som man stapper inn i "drahullene" på ei vanlig skyvedør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå