Gå til innhold

Bryllupsgjest

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Men hva synes dere som har vert i bryllup før, evt har giftet seg om å gå med denne.

Jeg har veldig lyst å gå med lang kjole, synes det er mer passende i bryllup.

Men så har jeg aldri vert i bryllup før heller :/ vet ikke helt hva folk vanligvis går i..

http://www.simplydresses.com/shop/viewitem-IV493080

Blir kjempeglad for deres synspunkter ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det ble litt for mye med den åpne ryggen, men mulig det bare er meg...? Jeg har sett atskillig mer tacky antrekk i bryllup, for å si det sånn. :fnise: Men jeg ville altså gått for noe som ikke var nakent både foran og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var kjempefin, jeg. Hadde bare tatt et sjal over skuldrene i kirken (hvis jeg skulle i kirkebryllup), men nå er jeg kanskje litt tradisjonell sånn. Synes denne passer fint til kleskode galla/smoking/mørk dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg ville satt en liten sikkerhetsnål eller noe på innsiden av splitten foran og hatt et sjal til ,i alle fall i kirken, så blir det nok kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Jeg synes den er fin om du har et sjal over (eller lignende) i kirken osv.

Men det kommer jo helt an på dresskoden om du kan bruke den. Hva står det i invitasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Kjolen var fin på modellen, spørsmålet er vel korleis den ser ut om ein ikkje er like lang og tynn (utan at eg veit noko om det) - empireskjæring med draperingar kan ofte få ein til å sjå litt lettare gravid ut. Til kjerkebryllup bør du nok ha noko over skuldrane, ja, ikkje minst av di kjerker har ein tendens til å vere sabla kalde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...