Gå til innhold

Bryllupsgjest

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men hva synes dere som har vert i bryllup før, evt har giftet seg om å gå med denne.

Jeg har veldig lyst å gå med lang kjole, synes det er mer passende i bryllup.

Men så har jeg aldri vert i bryllup før heller :/ vet ikke helt hva folk vanligvis går i..

http://www.simplydresses.com/shop/viewitem-IV493080

Blir kjempeglad for deres synspunkter ! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det ble litt for mye med den åpne ryggen, men mulig det bare er meg...? Jeg har sett atskillig mer tacky antrekk i bryllup, for å si det sånn. :fnise: Men jeg ville altså gått for noe som ikke var nakent både foran og bak.

Skrevet

Jeg synes den var kjempefin, jeg. Hadde bare tatt et sjal over skuldrene i kirken (hvis jeg skulle i kirkebryllup), men nå er jeg kanskje litt tradisjonell sånn. Synes denne passer fint til kleskode galla/smoking/mørk dress.

Skrevet

Syntes den var kjempefin, jeg!

Skrevet

Likte ikke splitten foran, der må en passe på litt :fnise:

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg ville satt en liten sikkerhetsnål eller noe på innsiden av splitten foran og hatt et sjal til ,i alle fall i kirken, så blir det nok kjempefint :)

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg synes den er fin om du har et sjal over (eller lignende) i kirken osv.

Men det kommer jo helt an på dresskoden om du kan bruke den. Hva står det i invitasjonen?

Gjest Tigress
Skrevet

Kjolen var fin på modellen, spørsmålet er vel korleis den ser ut om ein ikkje er like lang og tynn (utan at eg veit noko om det) - empireskjæring med draperingar kan ofte få ein til å sjå litt lettare gravid ut. Til kjerkebryllup bør du nok ha noko over skuldrane, ja, ikkje minst av di kjerker har ein tendens til å vere sabla kalde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...