Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jentoo_
Skrevet

...når jeg fortalte min beste veninne at det går rykter om at mannen hennes har vært utro...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Ikke hvis det kun går rykter om det.

Gjest Jentoo_
Skrevet

Nei. Ikke hvis det kun går rykter om det.

Bor på en SVÆRT liten plass, synes det ble så feil at "alle" snakket om det bak hennes rygg!:(

Skrevet

...når jeg fortalte min beste veninne at det går rykter om at mannen hennes har vært utro...?

Kanskje, hvis hun ikke ønsker å bli bedratt i det skjulte.
Gjest Jentoo_
Skrevet

Kanskje, hvis hun ikke ønsker å bli bedratt i det skjulte.

Er på en måte ikke så veldig skjult lenger når "alle" snakker om det..:/

Skrevet

Kjenner du han som var utro godt da? Hvis du gjorde det, syntes JEG at du burde ha snakket og overtalt han til å ha sakt det selv. Hadde han ikke villet det, SÅ syntes jeg at du kunne gått å sakt ifra.

Gjest Jentoo_
Skrevet

Kjenner du han som var utro godt da? Hvis du gjorde det, syntes JEG at du burde ha snakket og overtalt han til å ha sakt det selv. Hadde han ikke villet det, SÅ syntes jeg at du kunne gått å sakt ifra.

Jeg var inne på tanken ja, men jeg kjenner ikke han så godt.. Eller.. Bare godt nok til å vite at han aldri ville sagt noe selv. Men når hun besteveninna mi kom til meg for å prate om at forholdet skrantet noe voldsomt og hun ikke kunne skjønne hvorfor, så følte jeg meg VANVITTIG falsk når jeg satt der å trøsta henne mens jeg "visste" det jeg gjorde. Følte jeg gjorde det rette der og da, og hun var veldig glad for at jeg sa det. Men likevel føler jeg på en måte at jeg har gjort noe jeg ikke burde..:S

Skrevet

Jeg synes du gjorde helt rett i å fortelle venninna di hvilke rykter som går om typen hennes. Det behøver for all del ikke å være sant. Men hun har uansett rett å vite hva folk sier bak ryggen hennes.

Skrevet

Syns det var rett, jeg ville gjort det samme. + at jeg hadde likt å fått høre disse ryktene selv,hadde jeg vert henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...