Camz Skrevet 21. april 2010 #1 Del Skrevet 21. april 2010 http://www.asos.com/Mango/Mango-Hitch-Ditsy-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1086787&cid=8799&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Red er usikker selv, hva synes dere? kjøpe eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 21. april 2010 #2 Del Skrevet 21. april 2010 Syntes den var litt rar og likte ikke mønsteret så jeg sier nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 21. april 2010 #3 Del Skrevet 21. april 2010 Hvis du liker den og har råd til den så bør du kjøpe den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #4 Del Skrevet 21. april 2010 Litt spesiell nederst, men synes den var veldig fin jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #5 Del Skrevet 21. april 2010 Veldig fin om du har figur som kler en slik "boblekant"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahurorah Skrevet 21. april 2010 #6 Del Skrevet 21. april 2010 Herregud, hvis du liker den så kjøper du den. Men tydligvis gjør du ikke det så du må spørre alle andre om du bør kjøpe den. Jeg hadde kjøpt den, kjempe fin - men forsjellig mellom oss to er at jeg går i det jeg selv vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camz Skrevet 21. april 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 21. april 2010 Herregud, hvis du liker den så kjøper du den. Men tydligvis gjør du ikke det så du må spørre alle andre om du bør kjøpe den. Jeg hadde kjøpt den, kjempe fin - men forsjellig mellom oss to er at jeg går i det jeg selv vil. Ja herregud ikke det, men jeg ville se om jeg var helt på villspor,hehe. Jeg synes den var søt:) har kjøpt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahurorah Skrevet 21. april 2010 #8 Del Skrevet 21. april 2010 Ja herregud ikke det, men jeg ville se om jeg var helt på villspor,hehe. Jeg synes den var søt:) har kjøpt den. Bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. april 2010 #9 Del Skrevet 21. april 2010 godt du bestemte deg selv, for når det gjelder klær, så hjelper det jo ikke hva jeg eller naboen synes er fint eller ikke fint, det er jo ikke vi som lurer på om vi skal kjøpe det. Jeg hadde for eksempel ikke kjøpt den kjolen, ikke fordi den er stygg, men fordi jeg aldri hadde kommet til å bruke en slik kjole... den er så langt ifra meg som du kommer. Men det spiller jo ingen rolle, siden du helt sikkert ER typen til å gå med den, ellers hadde du vel neppe hatt lyst på den. fortsett å kjøp den DU liker, om andre synes det er "helt ut" spiller vel egentlig ingen rolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 21. april 2010 #10 Del Skrevet 21. april 2010 kjempe fin kjole!! ah.. skulle gjerne hatt råd til den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 22. april 2010 #11 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Jeg syns den er kjempefin! Det eneste er at jeg kunne tenkt meg at den var littegranne lengre. Tror du blir fornøyd Endret 22. april 2010 av Ella_Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 22. april 2010 #12 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg synes den var uflatterende, og fikk modellen til å se tung ut nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. april 2010 #13 Del Skrevet 22. april 2010 Herregud, hvis du liker den så kjøper du den. Men tydligvis gjør du ikke det så du må spørre alle andre om du bør kjøpe den. Jeg hadde kjøpt den, kjempe fin - men forsjellig mellom oss to er at jeg går i det jeg selv vil. Hva skjer med å være frekk a? Er lov å svare hyggelig eller holde kjeft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 22. april 2010 #14 Del Skrevet 22. april 2010 Den var knallsøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana. Skrevet 22. april 2010 #15 Del Skrevet 22. april 2010 Kjempe nydelig kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 23. april 2010 #16 Del Skrevet 23. april 2010 Den var superfin!! Skikkelig kult snitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 23. april 2010 #17 Del Skrevet 23. april 2010 jeg synes den er fin, men så liker jeg sånne bestemors-aktige mønstre med små blomstre, som kjæresten min kaller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transemann 35 Skrevet 24. april 2010 #18 Del Skrevet 24. april 2010 Kunne godt tenkt meg den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. april 2010 #19 Del Skrevet 24. april 2010 godt du bestemte deg selv, for når det gjelder klær, så hjelper det jo ikke hva jeg eller naboen synes er fint eller ikke fint, det er jo ikke vi som lurer på om vi skal kjøpe det. Jeg hadde for eksempel ikke kjøpt den kjolen, ikke fordi den er stygg, men fordi jeg aldri hadde kommet til å bruke en slik kjole... den er så langt ifra meg som du kommer. Men det spiller jo ingen rolle, siden du helt sikkert ER typen til å gå med den, ellers hadde du vel neppe hatt lyst på den. fortsett å kjøp den DU liker, om andre synes det er "helt ut" spiller vel egentlig ingen rolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. april 2010 #20 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg synes den var uflatterende, og fikk modellen til å se tung ut nede. Syns tvertimot at formen var flatterende. Finere å se "tung" ut nede enn å se tung ut midt på. Det er iallefall veldig fint med sånn form hvis man f.eks har epleform, da vil man se litt mer timeglass ut med en kjole som er tung nederst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå