Gå til innhold

Bør jeg kjøpe denne?

Camz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, hvis du liker den så kjøper du den. Men tydligvis gjør du ikke det så du må spørre alle andre om du bør kjøpe den. Jeg hadde kjøpt den, kjempe fin - men forsjellig mellom oss to er at jeg går i det jeg selv vil. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, hvis du liker den så kjøper du den. Men tydligvis gjør du ikke det så du må spørre alle andre om du bør kjøpe den. Jeg hadde kjøpt den, kjempe fin - men forsjellig mellom oss to er at jeg går i det jeg selv vil. :kjefte:

Ja herregud ikke det, men jeg ville se om jeg var helt på villspor,hehe.

Jeg synes den var søt:) har kjøpt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja herregud ikke det, men jeg ville se om jeg var helt på villspor,hehe.

Jeg synes den var søt:) har kjøpt den.

Bra. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt du bestemte deg selv, for når det gjelder klær, så hjelper det jo ikke hva jeg eller naboen synes er fint eller ikke fint, det er jo ikke vi som lurer på om vi skal kjøpe det. ;)

Jeg hadde for eksempel ikke kjøpt den kjolen, ikke fordi den er stygg, men fordi jeg aldri hadde kommet til å bruke en slik kjole... den er så langt ifra meg som du kommer. Men det spiller jo ingen rolle, siden du helt sikkert ER typen til å gå med den, ellers hadde du vel neppe hatt lyst på den.

fortsett å kjøp den DU liker, om andre synes det er "helt ut" spiller vel egentlig ingen rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den er kjempefin! Det eneste er at jeg kunne tenkt meg at den var littegranne lengre. Tror du blir fornøyd :)

Endret av Ella_Grey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hva skjer med å være frekk a? Er lov å svare hyggelig eller holde kjeft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

jeg synes den er fin, men så liker jeg sånne bestemors-aktige mønstre med små blomstre, som kjæresten min kaller det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt du bestemte deg selv, for når det gjelder klær, så hjelper det jo ikke hva jeg eller naboen synes er fint eller ikke fint, det er jo ikke vi som lurer på om vi skal kjøpe det. ;)

Jeg hadde for eksempel ikke kjøpt den kjolen, ikke fordi den er stygg, men fordi jeg aldri hadde kommet til å bruke en slik kjole... den er så langt ifra meg som du kommer. Men det spiller jo ingen rolle, siden du helt sikkert ER typen til å gå med den, ellers hadde du vel neppe hatt lyst på den.

fortsett å kjøp den DU liker, om andre synes det er "helt ut" spiller vel egentlig ingen rolle?

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg synes den var uflatterende, og fikk modellen til å se tung ut nede.

Syns tvertimot at formen var flatterende.

Finere å se "tung" ut nede enn å se tung ut midt på. Det er iallefall veldig fint med sånn form hvis man f.eks har epleform, da vil man se litt mer timeglass ut med en kjole som er tung nederst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...