Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Som vi alle vet så er det mest gunstig for personer med div. revmatiske lidelser å være i varme. Jeg tenker da om jeg skulle bli ufør, så vil jeg kunne ha en mye bedre hverdag med både sykdom og økonomi f.eks i Spania. Er det noen som har kjennskap/ kunnskap / erfaring med en slik flytting? Så langt jeg vet så skal det gå greit med NAV.
Kråkesaks Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Har hørt om folk med revmatisme som har fått et nytt og bedre liv etter å ha flyttet til Spania.
Sugerøret Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 (endret) Har hørt om folk med revmatisme som har fått et nytt og bedre liv etter å ha flyttet til Spania. Jeg blir merkbart mye bedre i spania ja.Kanariøyene er mitt favorittsted Slipper å ta like mye medisiner,kroppen er mer smidig osv.Reduserte smerter og lengde av "utbrudd". En dag skal jeg flytte ned dit jeg og... Legger ved en "ertabærta link" reumasol..sukk og Norsk Revmaforum du kan få info om div.ting ellers er det litt vanskelig synes jeg å finne frem til relevant info på nav sine sider,der ville jeg ha enten ringt eller fått en time med saksbehandler. Endret 21. april 2010 av Kårky
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Takk for linker kårky, var interessant lesestoff der. Jeg er ikke ufør nå, men skulle jeg bli, så ser jeg ingen grunn til å sitte her på berget å fryse, når jeg kan ha en bedre hverdag i varmen i f.eks Spania.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå