Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere menn, har dere opplevd å få et stort kaos i hodet av å bli forelsket og endt opp med å trekke dere unna i stedet uten å helt der og da forstå hva som skjer..?

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

klok av skade så gjør jeg det hele tiden desverre. ;)

Gjest trådstarter
Skrevet

Facinert:)

Fortell litt mer?

Skjønner dere ikke hva som er hva, eller blir dere bare redde?

Forklar forløpet og hva det ender med..

Skrevet

Jeg er kvinne, og slenger meg på at jeg også er slik.

Gjest padawan
Skrevet

på grunn av dårlige erfaringer med kjærligheten trekker jeg meg tilbake når jeg merker jeg får følelser for noen. av en eller annen grunn virker det som underbevistheten min mener det er bedre å være alene enn å risikere noe ved å knytte seg til noen.

Gjest trådstarter
Skrevet

på grunn av dårlige erfaringer med kjærligheten trekker jeg meg tilbake når jeg merker jeg får følelser for noen. av en eller annen grunn virker det som underbevistheten min mener det er bedre å være alene enn å risikere noe ved å knytte seg til noen.

Er det sånn at dere egentlig kjenner dere har følelser når dere får panikk/trekker dere unna, eller tror dere selv der og da at dere ikke faktisk har de rette følelsene pga kaoset?

Gjest padawan
Skrevet

for min del så merker jeg veldig godt at jeg har følelser og det er derfor jeg har trukket meg unna.

Gjest på og av
Skrevet

For meg er det todelt:

noen ganger:

trekker jeg meg unna når hun blir for nær(nærhet versus avstand og uavhengighet som er trygt og godt)

andre ganger hopper jeg uti det uten fornuft og fremstår despo pga mange og kompliserte følelser. Fikk en dame til å stikke fordi hun ikke kunne gjengjelde mine sterke følelser...og i ettertid skjønte jeg at det var rimelig så sterke som de var

Gjest trådstarter
Skrevet

for min del så merker jeg veldig godt at jeg har følelser og det er derfor jeg har trukket meg unna.

Men ville du sagt det til henne? eller funnet på andre grunner til at du trakk deg unna?

Gjest padawan
Skrevet (endret)

Men ville du sagt det til henne? eller funnet på andre grunner til at du trakk deg unna?

jeg vet ikke. det spørs vel egentlig om jeg hadde merket hun hadde følelser for meg også men antageligvis hadde jeg funnet på en eller annen grunn ;)

edit: om jeg hadde blitt kjent med henne på nettet, irl, hvor hyppig kontakt vi hadde hadde hatt ville også avgjort dette.

hvorfor spør du om dette egentig?

Endret av padawan
Skrevet

Jeg er kvinne, og slenger meg på at jeg også er slik.

Ville du laget en tåke over det, eller stått for det?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer desverre litt på denne måten, vært sikkelig forelsket en gang og ble helt knust i lange tider etter at det ble slutt, mye pga omstendighetene og hele livssituasjonen da, i tillegg så viste neste jente jeg begynnte å forelske meg i noen år etter å være en sikkelig dårlig person som holdt på med mange andre samtidig som hun lata som hun ville være i et forhold med meg.

Det har ført til at jeg på en eller annen måte "blokkerer" ute sterke følser for andre, enten på måten at jeg trekker meg unna hvis jeg får for god kontakt med ei jente eller at jeg ikke klarer å forså at noen flørter med meg før lenge etterpå, gjerne når kompiser eller andre påpeker det. Er en helt normal gutt, trener jevnlig, er sunn og frisk, har en god jobb og er ellers en grei kar så en del venner begynner jo å lure på hva som er i veien :P. De gangene jeg flørter eller får en god tone med noen så ender det stort sett opp med et onenight stand evt en kort flørt og ikke noe mer, stort sett fordi jeg ikke klarer å se for meg et forhold med noen av personene selvom dette på alle måter er pene og bra jenter.

Heldigvis er jeg fortsatt i tjueårene så har verken dårlig tid eller panikk, i tilegg så skjønner jeg jo at det er et falsk problem jeg har laget for meg selv og som jeg bare må komme meg over. Gjelder å ta seg litt i nakken og jobbe med det slik at man kommer over problemet, ikke minst må man tørre å ta noen sjanser :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...