Alisle Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 (endret) Jeg har søkt på forkjellige steder, og på noen av dem står det at man burde bruke blekekrem på leppehår, er dette skadelig? jeg har litt brunblondt hår, og lurer på om det vil se dumt ut med lyse leppehår.. jeg har lenge klaget på dette, og vil gjerne gjøre noe med det, noen som har noen ideer? leppehårene min syntes ikke veldig godt, men man ser de om man går litt tettere innpå. Ser det bedre ut hvis jeg farger håret litt lysere? PS. Jeg napper ikke eller barberer jeg har sånn ca sånn fårfarge: Endret 21. april 2010 av Alisle
Gjest Iah Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Jeg skjønner ikke poenget med å bleke barten. Problemet er vel ikke fargen på hårene, men at man har hårvekst der? Lys bart synes ofte ikke like godt som en mørk en, men i profil i dagslys er det ikke akkurat lekkert.
Alisle Skrevet 21. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2010 joa, men jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre, det er heller ikke lekkert når man ser en jente med mørke leppehår?
Gjest Iah Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Hva med å rett og slett fjerne den? Hårfjerningskrem, voks?
Alisle Skrevet 21. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2010 da vokser det jo bare ut igjen, enda mørkere/kraftigere?
Gjest Iah Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 da vokser det jo bare ut igjen, enda mørkere/kraftigere? Selvfølgelig vokser den ut igjen, da fjerner du den igjen. Og det med at hår som fjernes kommer tilbake mørkere og kraftigere er en myte. Hvordan skulle det i så fall gått til? Korte hår kjennes stivere ut en lengre hår, men lar du håret vokse helt ut vil det være akkurat som før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå