muesli Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Ja, som emnetittelen seier, kva bruker du under one piecen din? Bare undertøy? Eller har du meir under?
Camz Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 ikke at jeg har onepiece, men har sett folk går rundt med vanlige klær under Det ser helt fjernt ut. Jeg synes forresten one piece er det styggeste noengang laget, men det er meg. Jeg vil tro undertøy, så lenge du ikke bruker den ute... vertfall det jeg vile brukt
redchilli Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 jeg bruker bare undertøy under, eller en topp. men går aldri utenfor døren med den! Dritharry, men behagelig å gå med
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Jeg var inne på norges største kjøpesenter for 1 ukes tid siden, dette er ikke en plass jeg er ofte, så da jeg så mennesker i disse onepice draktene, så viste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte. Ble med fnising da Er det mulig, voksne folk, kler seg som de ser ut som forvokste baby`er!
ToveM Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Har en jente på 11 som har fått en slik...men at voksne folk kan bruke de ute blant folk, er meg helt uforståelig...Men sikkert et greit inne/koseplagg..Men jeg trodde ikke det var et ytterålagg så man må bruke klær under. Jentungen her bruker undertøy og en T-skjorte under.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Jeg har sett voksne 20+ , unge mødre med barnevogn på gata og inne på kjøpesenter, i onepice. Så tilogmed en mann i en slik, hihi!
Gjesten Skrevet 21. april 2010 #10 Skrevet 21. april 2010 De ser utrolig deilige ut å gå i hjemme, type kosedress, men at noen tar på seg noe sånt offentlig er meg helt uforståelig. De ser virkelig ut som forvokste babyer og det ser helt latterlig ut! Det er en ting å gå ut i joggebukse, men at voksne mennesker ikke skjønner at de må kle på seg når de skal ut offentlig...?
Gjest Helene_Mari Skrevet 21. april 2010 #11 Skrevet 21. april 2010 Jeg så fire voksne oompa loompaer hoppende rundt idag.. O_O
Gjest Silvermist Skrevet 23. april 2010 #12 Skrevet 23. april 2010 Onepiece ja...et av mine største hatobjekt, knepent slått av buffalo-skoene som herjet på 90-tallet. Skulle vært konfiskert og brent.
lego Skrevet 23. april 2010 #13 Skrevet 23. april 2010 Blir vel denna generasjonens buffalo sko. Når det er sagt har jeg faktisk en, eller ikke en sånn som alle går med. Har en i fleece fra stormberg som man vel egentlig skal ha under en overtrekksdress. Den var gull verdt i Januar da det var på det kaldeste! Da hadde jeg superundertøy under...inne! Har aldri gått ut av døra med den da, men herlig er den og blir nok brukt til neste år også!
RedFox81 Skrevet 23. april 2010 #14 Skrevet 23. april 2010 undertøy og t-skjorte. Går ikke ut i den, nei.
Cata Skrevet 23. april 2010 #15 Skrevet 23. april 2010 Undertøy så lenge jeg er innendørs og ikke fryser. I vinter da det var kaldt plusset jeg på med T-skjorte. Bruker den litt sånn som andre bruker morgenkåpe/badekåpe. (Og jeg beveger meg ikke utendørs med kosedressen på )
Gjest Silvermist Skrevet 23. april 2010 #16 Skrevet 23. april 2010 (Og jeg beveger meg ikke utendørs med kosedressen på ) Hadde bare flere vært som deg!
Tomte Skrevet 23. april 2010 #18 Skrevet 23. april 2010 Jeg så faktisk en del ungdommer i slalom bakken med disse på.. Ikke akkurat pent eller varmt vil jeg tro.. Da bør de i såfall ha MYE klær under:p Den er forbeholdt for innebruk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå