Gå til innhold

Trening - må slanke meg litt, men russetid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. I år er jeg russ, og siden mai er mnd jeg egentlig burde trene mest mtp sommerformen, er jeg litt nervøs.. Hehe. Er ikke tjukk, rettere sagt slank generelt sett, men jeg har helt noia fordi jeg synes jeg har fått litt mage (nederst, dere vet) og litt love-handles.. Merker også litt cellulitter på rumpe og lår, noe jeg ærlig talt ikke er fan av (utrolig nok..)Noen som har tips til meg? Er på vei til en treningsøkt nå, kjenner angsten brer seg. Hehe. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Russetid + sunt kosthold og trening, går for de aller fleste veldig dårlig...

Gi faen i alt rundt deg i disse ukene, og bare lev på stemningen og samholdet som russetiden gir.

Skrevet

Flott at du har fokus på helse!

MEN du er bare russ en gang, ikke tenk på det!

Husk at slanke, unge og flotte jenter er irriterende når de går rundt å gir negativ oppmerksomhet på egen kropp.

Ikke vær en festbrems, ha det heller gøy og trent litt ekstra i sommerferien (tviler uansett på at det er mange gram ekstra du legger på deg)

Hilsen ei som har mer livserfaring enn deg ;)

Skrevet

Ikke drikk ubegrensede mengder med rusbrus..

Er såkalt russ i år selv...(dvs. kjøpte russebukse i siste liten, men vil gå kledd i sivil for det meste...) Har ingen planer om å gå på kebab og øl diett av den grunn. Går vel helt fint å spise relativt sunt, ihvertfall i hverdagen. Er jo selvfølgelig lov å ta den helt ut i blant..men går jo an å fortsette å trene i ukedagene, ser ikke på det som noe problem. Men nå er ikke jeg noe særlig til russ, egentlig. Ble ganske ferdig med grøftefyll og fjortisrampestreker da jeg var 16...

Gjest Coarvi
Skrevet

Gjør det du enn ønsker. Russetida var ikke så usunn for min del, jeg spiste som vanlig og drakk bare i helgene fordi det var det jeg ville. Er det det du vil, så gjør du også det. Men har du lyst til å ta helt av og kunne gi blaffen i kosthold, så gjør du det. Russetida får du bare oppleve EN gang, og da skal du gjøre du slik du vil. Å "slanke" deg kan du gjøre når som helst ellers i resten av ditt liv.

Du kommer hvertfall til å angre noe enormt hvis du prioriterer slanking fremfor russetid når du har så ekstremt lite du egentlig skal slanke bort.

Men det er altså fullt mulig å ha en bra kosthold selv om du er russ, jeg hadde ikke råd til noe dårlig kosthold jeg... ;) Og blir det mye dansing i russetida (som det ble for min del) har du plutselig fått inn litt trening også...;)

Have fun!

Skrevet

Kos deg, kjempebra at du tenker på helsen, men dette er noe du skal oppleve en gang i livet(forhåpentligvis :gjeiper: ) og nyt det, du vil nok angre om ikke, det er jo alltid en mulighet for å trene innimellom slagene også! Finnes jo lavkarbo-øl, lightbrus til drinker og mye sunn grillmat om det hjelper litt på samvittgheten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...