Klips Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #441 Del Skrevet 25. januar 2011 Takk. Ny liten plan for disse vinterukene, 30 min løp og 60 min ski hver uke. Kjenner godt rundt hoftepartiet den første skituren på søndag, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #442 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Kanskje Sentrumsløpet på under 55 min er en fin og overkommelig liten plan jeg kan gi en PT? I dag corebar (finfin kondis- & coretrening), og så skulle min gode kollega på samme timen. Så innmari mye mer motiverende å være to Endret 27. januar 2011 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 27. januar 2011 #443 Del Skrevet 27. januar 2011 1 mil på 55 minutter burde gå. Imponert om du klarer det! skal få testa ut corebar ein dag og, høres så bra ut her hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. januar 2011 #444 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er absolutt et fint og konkret mål, som jeg er helt sikker på at du klarer. Kanskje man skulle melde seg på Sentrumsløpet i år også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #445 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) jeg løp vel på 56 i fjor, så det er ikke akkurat et skyhøyt mål. Men tenkte PT kunne hjelpe med løpeteknikk og treningsopplegg. Jeg har jo to ubrukte timer. (Ønsker løpeoppleggog et veldig enkelt og greit styrkeprogram.) Er ikke meldt på ennå, men gutta jeg løp med i fjor har litt lyst, og noe skal man jo ta seg til Endret 28. januar 2011 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 28. januar 2011 #446 Del Skrevet 28. januar 2011 Nå har jeg dettet ut hos deg, det går jo ikke! Synes nå tiden din i fjor var bra også jeg da, men er jo alltid fint å få tips på program og teknikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. januar 2011 #447 Del Skrevet 28. januar 2011 jeg løp vel på 56 i fjor, så det er ikke akkurat et skyhøyt mål. Men tenkte PT kunne hjelpe med løpeteknikk og treningsopplegg. Jeg har jo to ubrukte timer. (Ønsker løpeoppleggog et veldig enkelt og greit styrkeprogram.) Er ikke meldt på ennå, men gutta jeg løp med i fjor har litt lyst, og noe skal man jo ta seg til Vel, da er det i alle fall ganske enkelt oppnåelig mål da. Så får du ha som mål at du i alle fall skal inn på 55 blank, aller helst enda bedre. Nå har jeg dettet ut hos deg, det går jo ikke! Synes nå tiden din i fjor var bra også jeg da, men er jo alltid fint å få tips på program og teknikk! Men målet skal jo alltid være å forbedre seg. Det er jo ikke noe mål i seg selv å komme inn på samme tid som året før, framgang er viktig, og det å ha et mål og trene mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 28. januar 2011 #448 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Hehe, nei det var ikke ment som et "så nå kan du heller bare bli værende der du er kondisjonmessig", det var mer for å si at det ikke er dårlig nå heller.. Endret 28. januar 2011 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 28. januar 2011 #449 Del Skrevet 28. januar 2011 Tøffingar heile gjengen! Kanskje eg skal melda meg på detta herre løpet for å gi det eit litt meir folkelig preg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 29. januar 2011 #450 Del Skrevet 29. januar 2011 Tøffingar heile gjengen! Kanskje eg skal melda meg på detta herre løpet for å gi det eit litt meir folkelig preg Du och jag.. (som gir det et mer folkelig preg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #451 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Søtinger Januar done, det ble 14 treningser, 15 timer blank. Fin start på året det Status: 5 km - 29 min Knebøy & strakmark (3x12): 52,5 kg Benk & nedtrekk (3x12): 35 kg Endret 31. januar 2011 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 31. januar 2011 #452 Del Skrevet 31. januar 2011 Veldig bra gjennomført januar! Og du er fremdeles ganske sterk, bare så du veit det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #453 Del Skrevet 3. februar 2011 Takk takk. Straks bursdag, lurer på om jeg skal ønske meg pulsklokke? Er det gøy å ha? Og i så fall hvilken? (Noe skal man jo ønske seg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. februar 2011 #454 Del Skrevet 3. februar 2011 Takk takk. Straks bursdag, lurer på om jeg skal ønske meg pulsklokke? Er det gøy å ha? Og i så fall hvilken? (Noe skal man jo ønske seg) Jeg synes pulsklokke er genialt, og er veldig fornøyd med min Polarklokke. Jeg har FT60, og der kan du knytte til fotsensor/gps også så du kan ha med når du er ute og løper, sykler, går på ski etc. Ok, fotsensor funker kun på løping da. Synes det er morsomt å kunne monitorere treninga mi, se framgang, morsomt å se puls i forhold til hvor lang/fort man har løpt osv. Ville uansett gått for en polarmodell, som har de funksjonene du ønsker deg, og som du kan knytte evt. ekstrating til. Polar er bra kvalitet og har helt super service. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #455 Del Skrevet 3. februar 2011 Takk for tipset. Ser på sidene, men de har så mange! Ukentlig program fx. er jeg litt skeptisk til, jeg må jo bare trene når jeg har mulighet, og litt etter hva jeg har lyst til. Vanskelig nok å tilpasse timeplanen om ikke klokken skal begynne å stille krav også? Forøvrig vil det i hovedsak være kondisjon jeg jeg er interessert i å trene opp, styrken går ganske fint uten og forbrenning/kalorier gir jeg fullstendig blaffen i. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. februar 2011 #456 Del Skrevet 3. februar 2011 Takk for tipset. Ser på sidene, men de har så mange! Ukentlig program fx. er jeg litt skeptisk til, jeg må jo bare trene når jeg har mulighet, og litt etter hva jeg har lyst til. Vanskelig nok å tilpasse timeplanen om ikke klokken skal begynne å stille krav også? Forøvrig vil det i hovedsak være kondisjon jeg jeg er interessert i å trene opp, styrken går ganske fint uten og forbrenning/kalorier gir jeg fullstendig blaffen i. Hmm. Du er ikke nødt til å ha ukentlig program selv om klokka gir mulighet for det. Du velger selv om du ønsker det eller ikke. De er dessuten bare til for å gi deg tips om hvordan du bør legge opp en treningsuke i forhold til puls og du bestemmer til dels også selv hvor mye tid du ønsker å trene. Det som er fint med klokkene er pulsen, og å kunne bruke f.eks fotsensoer eller gps, det er det som er morsomt, se hvor langt/fort du løper osv. Så siden du er sånn kondisjonsmenneske så ville jeg valgt en som gir mulighet for den typen ekstrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 3. februar 2011 #457 Del Skrevet 3. februar 2011 Pulsklokke er så moro! Jeg har Polar rs300x og den er jeg veldig fornøyd med. Den har et display som det er lett å følge med på, og du kan selv velge hhva du ønsker skal vises på displayet under økta. En kan også kjøpe fotsensor/gps ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #458 Del Skrevet 3. februar 2011 Takk takk. Vurderte blant annet rs300x, ja, fint å høre du er fornøyd med den Da blir det pulsklokke eller symaskin på ønskelisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #459 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) I mellomtiden stjeler jeg linker fra tråder her inne: Bli raskere på 10 kilometer - og det var i grevens tid, må faktisk begynne akkurat nå og evt: Fra 5 km til halvmaraton Edit: så nærmere på det siste programmet: sluttid 150 min?!? Eller hva med "Halvmaratonskolen - i ok form", sluttid 3 timer?!? Skal dette være noe moro må jeg jo faktisk ha: Halvmaratonskolen - veltrente Endret 3. februar 2011 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 3. februar 2011 #460 Del Skrevet 3. februar 2011 Sånn oss veltrente imellom: ka tid skal ein komma inn på på det siste programmet? Finner det ikkje. Hmmm...eg er vel i kategorien medium og eg har virkelig høgare ambisjonar enn 150 min. Begynner å lura på om eg har tatt meg vatn over hovudet! Ka er din ambisjon på halvmaraton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå