madam_mim Skrevet 20. oktober 2010 #361 Del Skrevet 20. oktober 2010 ÅÅÅÅÅÅh, du er sterk! Eg veier nesten dobbelt så mye som deg og klarer bare løfta halvparten! Det betyr at du nok ein gang er mitt store forbilde, kanskje til og med avgud. Og at eg må bli litt tøffare og prøva meg på 60 kilo snart... Dei store 25-kilosskivene hos oss er røde. Eg vil og løfta røde skiver!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #362 Del Skrevet 20. oktober 2010 Åh, avgud liksom, lite jeg digger det Tror jeg skal avslutte denne styrkerunden med en økt der jeg tar fem fulle sett med 25-kilos skivene, bare for å ha en skikkelig finale. Mulig de fins i rød hos oss også, de ser jo jæskla tøffe ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 20. oktober 2010 #363 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg stemmer for det, og jeg stemmer for filming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 20. oktober 2010 #364 Del Skrevet 20. oktober 2010 Henger meg på siste innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #365 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Røde skiver bør jo nesten foreviges, skal se hva jeg kan få til. Ingen Zumba, jeg er jo helt ute av dette med timer, hadde jo glemt å booke. Ringte ned midt under hektisk middagslaging, og de hadde ett kort igjen så hvis jeg kom innen fem minutter? Og ingen inspirasjon til å finne på noe annet å trene sånn i bekmørke høstkvelden. Må lære meg å huske på denne bookinggreia igjen! Og i dag må jeg finne et eller annet artig som passer innimellom jobb, dekkskift, konferansetime og sameiemøte. :/ Hmmm, finner ingen ting i disse tighte slot'ene, og vil ha en restitusjonsdag til før jeg løfter igjen, det får bli en joggings, håper det ikke snør. Joggings i krystallklar høstsol er vel noe av det beste, så det blir bra. Endret 21. oktober 2010 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #366 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Nå var riktignok solen borte, men masser av høstløv ute på Bygdøy, vedig veldig fint Høstjogging er favorittjoggingen min. Litt dårlig planlagt, manglet skjerf, håper jeg ikke blir syk. Og manglet hestehale, det er ett eller annet som er så riktig og energigivende i høye hestehaler med mye sprett i når det kommer til jogging. (Det skulle jo riktignok ganske mange års planlegging til hvis jeg skulle rukket lang hestehale til i går ) Åh, glemte: 40min, 6,5km. Greit nok. Endret 22. oktober 2010 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 22. oktober 2010 #367 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hørtes ut som en herlig joggetur. Skal selv ut i høstgatene nå og ha rolig langkjøring med både skjerf og hestehale. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #368 Del Skrevet 22. oktober 2010 God tuuur! Kos deg I kveld er jeg booket på Zumba. Flinkis eller? Hjem etter handleliste, storinnkjøp av vin og rare ingredienser til i morgen, zumba, hente datter hos venninne, dusje, få besøk, lage klar mye av maten mens jeg nipper vin og server smaksprøver til mannen og besøket. Fin kveld tror jeg jammen det skal bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 22. oktober 2010 #369 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jepp, du er uten tvil flinkis! Jeg ønsker deg en super treningsøkt og fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #370 Del Skrevet 22. oktober 2010 Mente flinkis fordi jeg hadde husket å booke, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #371 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fikk superskryt for armene mine utpå kvelden (natten) i går. Veldig stas at folk legger merke til slikt, asså, selv om jeg selv såklart mener de kunne blitt mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 24. oktober 2010 #372 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fleksa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #373 Del Skrevet 24. oktober 2010 Haha, nei vettu, gjorde ikke det, var bare helt vanlig vertinne i ermeløse lille sorte og plutselig begynte folk å snakke om armene mine, liksom. Love Mye tunge fat og sånn å bære rundt på, da Flexing i naturlige omgivelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #374 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvis det ikke er noe stup å holde seg fast i, kan man i hvert fall bære et fat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 24. oktober 2010 #375 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ja, eller halvlitre med øl! Da kommer det også muskelkommentarer. Uansett veldig koslig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #376 Del Skrevet 25. oktober 2010 Legger inn "mer øldrikking i singlet" i kalenderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #377 Del Skrevet 27. oktober 2010 Åkeeei! Da har jeg kjørt en time med PT igjen. Mål: allround fitness. Så nå har jeg fått tre sett med, em hva het det, crossfit? eller noe helt annet. Uansett: 1: fem runder, på tid, av følgende: 5 x nedtrekk (40 kg) 10 x pushups 15 x situps 20 x knebøy (i dag kjørte jeg dem på 8.44, armene sviktet etter hvert på pushupsene, så noe tidsforbedring skal jeg nok få inn. Og knebøyen ble jeg anpusten av, selv om jeg ikke kjente det i lårene.) 2: tre runder: 10 x hopp opp på høy kasse 10 x eeeh, hva het det, clean? og press? (20 kg denne gang) 10 x gående utfall (og 10 tilbake igjen) (12 kilos kettlebell) 3: tre runder: 20 x svinge kettlebell frem med strake armer og ned mellom bena i markløft'ish posisjon (12 kg) 12 x pushupposisjon på to kettlebells, enhåndsroing (dvs. 6 per arm. Rosa, husker ikke kilo) 10 x eeeh split utfall something (hoppe fra utfall med ene benet foran til andre) på tjukkas Lett hjerteatakk etter treern. Han mente en av disse en gang i uken, så en av de andre en annen gang og så noen timer eller andre ting utover dette, så skulle man bli fit. Ikke vet jeg, men morsom å prøve noe nytt i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #378 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Hmm, mistenker allerede å bli lett bevegelseshemmet i morgen, til stor forlystelse for alle rundt meg. Artig med disse øvelsene er at siden hver greie går såpass raskt, kan jeg ta dem før/etter andre timer, i forbindelse med løping eller i forbindelse med noe vekttrening (hvis det er noe jeg føler jeg ikke for dekket nok, ben for eksempel). Tenker jeg. Eller alene hvis jeg har dårlig tid. Dessverre krever alle tre noe utstyr, men jeg kan kanskje plukke og sette sammen til noe mer hotellrom-egnet? Skal bli artig å teste ut. Kjøpte tre pt-timer (sukk, hadde ikke egentlig råd til det), så jeg kan få litt mer inspirasjon og veiledning utover mot jul når jeg ønsker. Endret 27. oktober 2010 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #379 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Jeg burde bli flinkere til å trene hjemme når jeg ikke har anledning til senter. Er jo masse å gjøre hjemme, trenger ikke kaste bort en dag bare fordi allverdens andre avtaler stikker kjepper i hjul? Vi har jo den eminente trappegåingen fra madam mim: stjælt link Stjal en til i samme slengen: sjælt link 2 Catslideøvelser kan jo helt klart utføres med andre glatte ting under hender og føtter enn akkurat de minimattene (planken alene blir litt boring), og den etthåndsroinggreia tar sikkert uten så tunge vekter. Ettbens knebøy, disse hoppeutfallene, allskens knebøy, step-ups, ettbens strake markløft med en eller annen litt tung ting, spensthopp. Pushups. Dips. Og finner man noe å holde i er jo både omvendt roing og chins fullt utførbart. Tror jeg skal lage meg noen kjappe Suzanna Light HotQuickie-programmer til hotellbruk. Endret 28. oktober 2010 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 3. november 2010 Forfatter #380 Del Skrevet 3. november 2010 Ja, det hadde vært en god plan, det. I stedet ble det litt småtusling i byen (København), shopping av seriøst tighte jeans, badekar og Michelinrestauranter to dager på rad. Litt av det ene og litt av det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå