Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Lurer på hva dere tenker om at jeg enda får sommerfugler i magen av å være sammen med damen. Vi har vært sammen i 1 år, og jeg er faktisk kjempe forelsket i henne enda. Aner ikke om det er helt normalt? Er selvfølgelig utrolig glad i hun
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Det er jo flott at dere stadig er forelsket! Jeg har vært sammen med typen i tre år og jeg får fremdeles sommerfugler i magen av og til. Det er herlig. Og så må jeg bare være lit pirkete og si at det heter henne, ikke hun (på slutten). Beklager, men jeg er en uhelbredelig grammatikknazi.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Det er jo flott at dere stadig er forelsket! Jeg har vært sammen med typen i tre år og jeg får fremdeles sommerfugler i magen av og til. Det er herlig. Og så må jeg bare være lit pirkete og si at det heter henne, ikke hun (på slutten). Beklager, men jeg er en uhelbredelig grammatikknazi. Så herlig da. Var usikker om det var noe galt med meg, men føler jeg kan puste litt lettet ut nå.
Reveal Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Helt normalt:-) Hadde heller blitt skremt dersom du IKKE var like forelsket etter så kort tid. Mine foreldre er like fjortisforelska (spes pappa) etter 35 år sammen:-)
orchid1988 Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 (endret) Jeg har vært sammen med mannen min i 5 år nå, giftet oss i fjor, så ett år med ekteskap nå. Får enda sommerfugler i magen, han vekker fremdeles noe i meg som ingen andre kan, og han får meg til å rødme som en nyforelska jente av og til, hihi. Så vi har ett vidunderlig ekteskap og forhold enda, som mange syns er helt utroligt, hehe :D <3 Så er nok helt normalt og veldig positivt, sånn det skal være syns eg, spenningen og kriblingene i magen er viktig. Endret 21. april 2010 av orchid1988
Gjest Psiv Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Det er jo flott at dere stadig er forelsket! Jeg har vært sammen med typen i tre år og jeg får fremdeles sommerfugler i magen av og til. Det er herlig. Og så må jeg bare være lit pirkete og si at det heter henne, ikke hun (på slutten). Beklager, men jeg er en uhelbredelig grammatikknazi. Hehe, og for å være enda mer pirkete: Det heter "litt" pirkete! Til ts: Ja! Om du fortsatt er forelsket i kjæresten din, skal du bare nyte følelsen! :D Jeg har vært sammen med mannen min i snart 7 år, og vi blir fortsatt forelsket i hverandre med jevne mellomrom; det er så koselig.. ^^ De godt voksne ekteparene jeg vet om som har de beste forholdene, er de som flørter og fjaser mye med hverandre og holder på forelskelsen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Takk for svar. Er oppløftende å få bekreftelser på at det ikke er noe galt. Elsker henne( ) så mye, og vi har en lys fremtid i møte
Caramello Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Til meg varte den store forelskelsen med sommerfugler i magen og det hele i litt over 2 år. Nå har vi vært sammen i snart 6 år, og det hender fortsatt at jeg får sommerfugler i magen
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 7måneder bare og like nyforelsket. Håper jeg opplever det samme som det dere skriver her oppe. :rødme:
Gjest vilja Skrevet 21. april 2010 #10 Skrevet 21. april 2010 jeg kan fortsatt få den følelsen nå etter 10 år, men ikke så ekstremt intenst som det var i starten(type ikke klare å konsentrere seg overhodet i andre situasjoner, konstant tenke på vedkommende og bli helt syk av lengsel etc....) men jeg har dessverre måtte innse at selv om den forelskelsen med jevne mellomrom dukker opp så er det andre ting som skurrer kraftig her i gården.... jeg trodde nok lenge at kjærlighet/forelskelse er nok, men innser nå at så enkelt er det visst ikke. mange faktorer som skal stemme for et livslangt forhold, men heldigvis kan man jobbe for de fleste av dem dersom begge vil:)
Marabou Skrevet 21. april 2010 #11 Skrevet 21. april 2010 Lurer på hva dere tenker om at jeg enda får sommerfugler i magen av å være sammen med damen. Vi har vært sammen i 1 år, og jeg er faktisk kjempe forelsket i henne enda. Aner ikke om det er helt normalt? Er selvfølgelig utrolig glad i hun Helt normalt, og et veldig sunt tegn! Så bra for dere da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå