Beauté Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Nei folkens. Dere får ikke ølvom. For det er visst ikke noe som heter det lenger. Det du legger på deg av er store og stygge røyken. Så sitter du på en pub og drikker natten lang, så er det ikke det som gjør at magen blir stor. Det er røyken eller den helv passive røykingen som gjør det.
Cheesecake Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Bra for meg at jeg verken drikker øl eller røyker da
Beauté Skrevet 21. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2010 (endret) Søk selv. Utenom det har jeg dette: http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/-oel-gir-ikke-vom-3187498.html Endret 21. april 2010 av Beauté
Gjest nobilian Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Søk selv. Utenom det har jeg dette: http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/-oel-gir-ikke-vom-3187498.html *** Pussig, jeg var aldri så tynn som da jeg røyka.
Pinkyh Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Ja, for det er mye kalorier i en røyk kontra en halvliter.
Mann 42 Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 (endret) Søk selv. Utenom det har jeg dette: http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/-oel-gir-ikke-vom-3187498.html Nå skal det vel i rettferdighetens navn sies at det er kombinasjonen røyk, lite søvn, stress og en diett hovedsaklig bestående av karbohydrater, som er knyttet til sterk overvekt, iflg artikkelen. Ikke røyk alene. Det er bare TV2-nyhetenes elendige ingress. Antakelig fordi de antar at WTF!?-faktoren er helt nødvendig for å få folk til å lese artikkelen. Forøvrig så var jo både karbohydrater, stress og lite søvn kjente risikofaktorer for overvekt, men det er nytt for meg at røyk også spiller inn, mens ølkonsum IKKE kan knyttes til vom. Endret 21. april 2010 av Mann 42
Sugerøret Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 hmm trodde det var kalorier/karbohydrater i øll jeg da .. Lurer på gjennomsnitts kalorien /karbohydrater i en røyk
Gjest Iah Skrevet 21. april 2010 #10 Skrevet 21. april 2010 Søk selv. Utenom det har jeg dette: http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/-oel-gir-ikke-vom-3187498.html Å starte en diskusjon med en påstand for deretter be debattantene søke opp kilder selv er rimelig interessant.
Beauté Skrevet 21. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 21. april 2010 Jeg legger aldri inn noe sånt bare fordi jeg har lyst. Men det tar ikke mange sekundene/minuttene å søke opp litt info selv.
Gjest hogwash Skrevet 21. april 2010 #12 Skrevet 21. april 2010 Jeg legger aldri inn noe sånt bare fordi jeg har lyst. Men det tar ikke mange sekundene/minuttene å søke opp litt info selv. Blir litt verre når de fleste kilder holder røyking som slankende.
Gjest lolita___ Skrevet 21. april 2010 #13 Skrevet 21. april 2010 Ja fettet legger seg rundt magen når man røyker.Det har jeg også hørt.Men man blir ikke feit av røyk,bare fettet fordeler seg ikke riktig.Men kjære deg sitter du å drikker øl dag ut og inn blir du nok feit ja.
Ana. Skrevet 22. april 2010 #14 Skrevet 22. april 2010 Hmmm.. Jeg røyker, og jeg har ikke lagt på meg. Jeg har også hatt søvn problemer og slitet med stress i et par år også. ikke noe tegn til noen ekstra kilo her heller nei. hehe.. Men kanskje det skjer i de fleste tilfellene da, og kanskje jeg bare er heldig xD hahah.. jaja.. Men det du tok opp var ikke dumt da. Jeg er absolutt oppmerksom på dette uansett om jeg ikke er der helt enda.
Gjest lolita___ Skrevet 22. april 2010 #15 Skrevet 22. april 2010 passiv røyking har vel ingen ting med det å gjøre,det var sikkelig dårlig påstand.
Gjest Lilje487 Skrevet 23. april 2010 #16 Skrevet 23. april 2010 Jeg var hvertfall veldig tynn når jeg røyka. Det ble verre når jeg slutta
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #17 Skrevet 23. april 2010 Nei folkens. Dere får ikke ølvom. For det er visst ikke noe som heter det lenger. Det du legger på deg av er store og stygge røyken. Så sitter du på en pub og drikker natten lang, så er det ikke det som gjør at magen blir stor. Det er røyken eller den helv passive røykingen som gjør det. Og det har du lest????
Beauté Skrevet 23. april 2010 Forfatter #18 Skrevet 23. april 2010 Ikke lagt på seg av røyk nei. Men man får visst en vom. Så klart det er kalorier i øl og man blir feit overalt. Akkurat ølvom er det visst ikke noe som heter. Jeg bare skriver det jeg har lest jeg, for har alltid trodd øl var grunnen til vommen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå