Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid noen som lurer på leveringstid på nettbutikker (fra shipping til pakken/hentelappen er i postkassa). Hva tar lang tid, hvilke er raske? Tar den og den ekstra lang tid nå? Så da tenkte jeg vi kunne lage en oversikt når vi mottar varer, sånn at vi kan dele erfaringer med leveringstid. Her er det liten vits å fortelle 15 stk etter hverandre på samme dag at FeelUnique leverer på 14 dager. Men få litt forskjellige erfaringer, og også se endringer over tid.

Leveringstider jeg har erfart i det siste (så vidt jeg vet, har disse ikke blitt sjekket i tollen, men de fra FeelUnique har blitt stemplet med "ikke tollpliktig" men ikke åpnet):

FeelUnique: 13-18 dager (mottatt i dag og i går)

CoastalScents: 6 dager (mottatt 14.4)

Sigma Makeup: 11 dager (mottatt 6.4 (tok forresten 6 dager tidlig i mars, men da kun en kost))

Shopping4net: 2 dager!! (mottatt 20.2)

FragranceX: 14-21 dager (mottatt februar/mars)

Everyday Minerals: 8 dager (mottatt 26.3)

(Forresten noen som vet hvor lang tid AllCosmeticsWholesale bruker for tiden? *venter på koster*)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Feelunique: 19 dager (februar/mars)

Ebay: 21 dager (februar/mars)

iHerb: 8 dager (februar)

Transdesign: 20 dager (innom toll, mars/april)

Smart tråd :)

Skrevet

Mine siste kjøpt fra Everydayminerals og transdesign (bestilt og mottatt sammtidig) brukte 10 dager. (bestilt fredags kveld og mottatt hentelapp i posten mandag 10 dager senere)

Skrevet (endret)

Cheapsmells: 8 dager (bestilt 12.04, mottatt 20.04).

Endret av Gina_
Skrevet

Mine siste kjøp:

Everyday Minerals: 6 arbeidsdager (påske innimellom)

Feelunique: 16 arbeidsdager (påske innimellom)

Skrevet

Feelunique må være den tregeste butikken noensinne. :snurt:

Skrevet

Ebay via USA: 2-3 virkedager

Skrevet

Brigette's Boutique: Bestilte 9. April. Motatt 16. April

CheapSmells: Bestilte 7. April. Motatt 20. April

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Regner med endel forsinkelser fremover pga. flystans :-(

Gjest Gudinna
Skrevet

aff, jeg bestilte fra feelunige 8/4 og har fortsatt ikke fått noe!! Blir nesten litt nervøs for at pakka har forsvinni jeg nå. Pleier jo ikke ta SÅÅ lang tid :tristbla:

Skrevet

Allcosmeticswholesale bruker 3-4 uker hver gang for meg.

Skrevet

En generell trend er at varer fra USA tar veldig kort tid å motta, ofte under 5 dager, mens varer fra Europa tar mye lenger. Gjerne opp mot 2 uker.

Skrevet

Jeg spestilte shampoo og balsam fra Feel Unique, og det tok bare seks virkedager.

Men som andre har nevnt, så er sikkert flykaoset en viktig faktor for tiden!

Skrevet

feelunique leverer så sykt senint!

det tok 23 dager før jeg fikk mine varer

Hqhair er jeg fornøyd med:) det tok ca 10 dager:)

ellers venter jeg nå på feelunique hårprodukter jeg enda ikke har fått!! kommer til å vente i en evigheeter på de pga flykrisen:/ trenger de nååå!:)

Skrevet

Smart tråd, må ha denne i mine innlegg :)

Mitt siste kjøp fra Cheapsmells i begynnelsen av april kom etter 8 dager.

Siste pakken fra Prettyskin4less tok 22 dager, noe som er overraskende lenge til dem å være.

Jeg bestilte også en EOS fra en norsk side, Coverbrands, og den kom dagen etter at jeg bestilte.

Har ikke bestilt fra FeelUnique på lenge, nettopp på grunn av de lange leveringstidene, men har en ordre liggende hos dem nå (sendt 16.4) for å teste om de har forbedret seg siden sist.

Ellers venter jeg på en pakke fra Prettyskin4less, den er sikkert mektig forsinket på grunn av flyforbud :(

Skrevet

Jeg bor i Oslo og får leveringen fra Feelunique under 10-14 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...