Gjest green tea Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 det er mange ganger jeg later som at jeg for med meg hva noen snaker om og ser bare på de med lit seriøst blikk. men jeg sines det er noen ganger flautt å spørre hva noen snaker om enkelt ligg. er det noen som kjenner seg lit i gjen
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Jeg var vel litt som deg da jeg var 20 + Håpet at jeg videre i samtalen ville få med meg hva de snakket om å da kunne delta i samtalen. Nå i 30 + åra, spør jeg. Hvis det virker viktig, spør jeg, hver gang.
Jinx82 Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 det er mange ganger jeg later som at jeg for med meg hva noen snaker om og ser bare på de med lit seriøst blikk. men jeg sines det er noen ganger flautt å spørre hva noen snaker om enkelt ligg. er det noen som kjenner seg lit i gjen Skjer det fordi du ikke følger med/tenker på andre ting eller fordi de snakker om noe du ikke forstår - f.eks et tema du ikke vet noe om? Om jeg er i egne tanker mens noen forteller meg noe er det litt flaut om de stiller spørsmål om det de nettopp har sagt og jeg ikke har fulgt med, men om det er noen som snakker om ting jeg ikke har peiling på og ber om min mening, sier jeg det rett ut at dette er et tema jeg vet svært lite om og at jeg dermed ikke mener så mye om det. Om de snakker om noe jeg aldri har hørt om, et begrep eller en hendelse, blir jeg ofte nysgjerrig og vil vite mer, og innrømmer samtidig at dette er noe jeg ikke vet noe om. Synes ikke dette er flaut fordi ingen kan nødvendigvis vite mye om alt, eller det med flauheten spørs kanskje om det er noe jeg føler jeg burde kunne noe om, men ikke har interessert meg for.. Men tar det egentlig ikke så tungt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå