Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å planlegge utdrikningslag for vennina mi.

Jeg er enda litt usikker på hvordan dagen skal bygges opp, men jeg har vært inne på tanken med spa. Har fått tilbud om at bruden får behandling, mens vi andre er i basseng, badstu og ulike slike ting..dette koster 300kr per person, så det blir jo ganske mye penger hvis vi skal gjøre andre ting i tillegg (jeg hadde tenkt laser-skyting og fotograf i tillegg).

Er det frekt hvis bare jeg og bruden gjør dette mens feks de andre fikser og ordner til festen som skal være på kvelden? De som skal være med har sagt at de ikke vil det skal bli for dyrt (max 500kr) og det blir jo fort litt mer enn dette hvis vi skal gå for spa-alternativet.

Dere andre som har planlagt eller holder på å planlegge, hvordan legger dere opp dagen? sånn, trinn for trinn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det ville vært frekt ja.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med kattungen; jeg synes også det ville vært frekt.

Er ikke hele idéen med et utdrikningslag at man skal gjøre ting sammen? Da blir det litt feil at dere to skal på spa mens de andre skal stelle i stand fest, selv om de har sagt at de ikke ønsker noe som er for dyrt.

Skrevet

Jeg hadde utdrikkningslag for min venninne i fjor sommer.

Vanskelig å komme under 500kr om man legger opp dagen med aktiviteter som koster litt.

Hvis man tenker over hva man selv bruker på en hel aften ut på byen,så er ikke 500 kr til et utdrikkningslag noe dyrt.Ble 800 kr på hver i det jeg ordnet og vi var også på spa.

Å om noen synes det blir for dyrt så kanskje de/den personen kan velge å droppe en av aktivitetene og møte dere etterpå.

Det er definitivt artigere dess flere man er på spa.De hadde skjenke bevillgning der vi var så det ble som et forspiel for oss.

Lykke til!

Skrevet

Trodde poenget med utdrikkingslag var at venninnegjengen gjorde ting sammen, jeg. Hele dagen.

Skrevet (endret)

Jeg er litt i mot Spa på utdrikningslag jeg. Jeg ønsker meg ikke det i mitt lag.. For det første så vil jeg være sammen med alle hele dagen, og for det andre så blir man jo utrolig slapp etterpå. En gang jeg var i utdrikningslag satt hele gjengen oppi boblebad, og det ble ikke så mye futt og fart etterpå må jeg si...

Det er min mening da.. synes det koster for mye penger i forhold til hva man får ut av det på en slik dag. :)

På et utdrikningslag jeg var med på i fjor, så hadde vi først champagnefrokost med ost og kjeks og div, en skikkelig koslig og behagelig start på dagen. Etterhvert fikk bruden en rebus over kjente steder i byen, der vi andre hadde fordelt oss på de forskjellige postene. Da fikk hun ta seg en øl e.l. sammen med alle i litt mindre grupper. Og på siste post samlet vi oss alle til slutt. Senere dro vi ut på en slags "leir" der vi fikk prøve litt øksekasting, luftgeværskyting osv. Og vi laget mat og kaffe på bål. Skikkelig koslig og god stemning! :)

Endret av Evalina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...