Gå til innhold

Anonym !

Bør KG fortsette å ha "anonymknappen"  

38 stemmer

1. 1. Bør Kg fortsette å ha "anonymknappen" ?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å forandre på småting rundt sin egen person hvis man er hysterisk redd for at noen skal danne et mønster og finne ut nøyaktig hvem du er. Si at man har søster istedenfor to brødre, at far er alkoholiker og ikke mor, at du skal pusse opp stua og ikke din mors leilighet.

Det gjør jeg, selv når jeg er anonym. Spesielle hendelser kan fort gjenkjennes, særlig om man kommer fra et lite sted.

Men om jeg gjorde det som åpen bruker så måtte jeg også holdt kontroll på alle disse endringene i fakta, ellers ville det fort vært noen som ropte opp om at "HEY, du sa i forrige tråd at du hadde en søster, nå sier du at du har to brødre! Troll!!!" Så det funker nok dårlig å skulle endre på detaljer i en og samme bruker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men som du kanskje ikke vet blir alle innleggene stående, med ditt nick som "gjestenick". Så alle kan fortsatt søke opp alle innleggene med ditt gamle nick. Før i tiden kunne vi endre nick til anonym eller gjest feks før vi ble slettet sånn at vi også anonymiserte alle innleggene, men not anymore...

Jo, men de kan ikke nødvendigvis koble det til hvilken bruker jeg har nå. Så hvis man skifter bruker med jevne mellomrom, skal det vel godt gjøres at noen greier å holde orden på hvem du er og hvilken bruker du til enhver tid skriver under.

Eller er det slik at noen kan søke opp og finne ut hvem Dhanu var før? Hvordan i all verden skulle det gå for seg, når forrige bruker er slettet og Dhanu er opprettet som ny bruker?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tenk å sitte å irritere seg over andres nick, eller om de velger å være helt anonym eller ikke.

Skrevet

Det gjør jeg, selv når jeg er anonym. Spesielle hendelser kan fort gjenkjennes, særlig om man kommer fra et lite sted.

Men om jeg gjorde det som åpen bruker så måtte jeg også holdt kontroll på alle disse endringene i fakta, ellers ville det fort vært noen som ropte opp om at "HEY, du sa i forrige tråd at du hadde en søster, nå sier du at du har to brødre! Troll!!!" Så det funker nok dårlig å skulle endre på detaljer i en og samme bruker.

Enig der. Det er greit hvis man bor i Oslo eller andre byer med størrelse, men om man er fra et lite sted så er det ganske lett hvis kun 1 person fra det stedet tror de har funnet ut hvem man er, at dette gjerne går rundt på neste fest. Så ille er faktisk sladderen på bygda.

Jeg har ei venninne fra Sauda, og jeg kunne ikke brydd meg om å spre noe sladder om hva bekjente skulle ha skrevet her inne, men jeg var i et par uker bombesikker på at jeg hadde "funnet" henne her på KG, pga måten hun skrev og det var omtrent likt måten hun er på selv. Deg var ikke henne, men jeg kunne bannet på det, og så fort er det gjort, hvis man bor på bygda, sitter på KG dagen lang fordi Ica ikke har ledig jobb.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver kun som anonym, uansett hva jeg svarer på. Men gleder meg til vi får muligheten til å legge ved et "gjestenick".

Ja til mulighet til å bruke nick!

Eller kanskje vi skulle gjøre som Yvonne å signere våre innlegg :-)

Hilsen Mia

Ja til anonym bruker med nick!

Mvh Trulte :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...